سه راه برای استفاده از بازاریابی محتوا برای رشد فروشگاه اینترنتی شما

۳۳۹ بازديد
سه راه برای استفاده از بازاریابی محتوا برای رشد فروشگاه اینترنتی شما
روشهای مختلفی برای کمک به مشتریان برای یافتن مشاغل شما به صورت آنلاین وجود دارد - اما بسیاری از آنها از طرف شما نیاز به هزینه مالی دارند. خوشبختانه ، بازاریابی محتوا جایگزین کم هزینه تری برای تبلیغات پولی ارائه می دهد. این امر زمینه بازی را دموکراتیک می کند: اگر شما مایل باشید و قادر به کار باشید ، حتی بدون داشتن منابع مالی مهم نیز موفق خواهید بود.

بگذارید تعریف کنیم که بازاریابی محتوا چیست و سپس به سه روش جذب مشتریان ایده آل شما می پردازیم.

بازاریابی محتوا چیست؟
در اصل آن ، بازاریابی محتوا مربوط به حل مسئله است.

مشتریان هدف شما یک سوال یا مشکلی دارند و آنها به دنبال پاسخ هستند. شما محصولی یا خدماتی را ارائه می دهید که مشکل آنها را حل کند. اگر اطلاعاتی با ارزش - و به موقع - در مورد مسئله خود به آنها بدهید ، به احتمال زیاد آنها پیشنهاد شما را به عنوان راه حل خود انتخاب می کنند. اطلاعاتی که به آنها می دهید بازاریابی محتوا است.

بازاریابی محتوا اشکال مختلفی را شامل می شود ، از جمله:

پست های وبلاگ
آموزشها
وبینارها
کتابهای الکترونیکی ، راهنماها و لیست های چک
کاغذهای سفید
گزارش های ویژه
اینفوگرافیک
فیلم های
مهم نیست که فرمت ، هدف یکسان باقی بماند: ارائه به مشتریان بالقوه راه حل ، پاسخ و وضوح.

در اینجا سه ​​روش برای رشد فروشگاه آنلاین شما با بازاریابی محتوا وجود دارد:

1. جذب منجر شود
وب سایت شما بدون داشتن مطالبی مانند پست یا آموزش ، به صفحات محصول اعتماد دارد. اما همه نمی دانند که به محصول شما احتیاج دارند یا حتی وجود دارد. افراد برای جستجوی محصول به Google نمی روند. آنها در جستجوی پاسخ هستند. این یکی از دلایلی است که بازاریابی محتوا با بهینه سازی موتور جستجو همراه است .

فرض کنید تجارت آنلاین شما نسبتاً جدید است و یک دوست از شما می پرسد که آیا بیمه مسئولیت دارید یا خیر. شما می پرسید که چرا به بیمه مسئولیت نیاز دارید؟ دوست شما فقط پاسخ می دهد ، "زیرا هر مشاغل آن را دارد." این خیلی مفید نیست! پس چیکار میکنی؟ شما به صورت آنلاین می روید و جستجو می کنید ، "چرا مشاغل به بیمه مسئولیت نیاز دارند."

شما در حال سؤال هستید ، در جستجوی "بهترین شرکتهای بیمه مسئولیت" نیستید. شما آماده خرید بیمه نیستید ، اما سوال شما سؤالی است که در نهایت می تواند منجر به خرید شود. اگر اطلاعات شما پیدا کند شما را متقاعد می کند که به بیمه مسئولیت احتیاج دارید ، مرحله بعدی جستجوی ارائه دهندگان بیمه است.

برخی از شرکت های بیمه دارای پست های وبلاگ هستند که به این سوال پاسخ می دهند و سایر شرکت ها این کار را نمی کنند. کدام شرکت ها در نتایج جستجو نشان می دهند؟

اینگونه بازاریابی محتوا منجر به جذب می شود.

آن را در عمل مشاهده کنید: فروشگاه های آنلاین با بازاریابی محتوای محتوای تجارت الکترونیک
صاحبان سگ

زمستان می تواند برای صاحبان سگ سخت باشد. سرگرم کننده نیست که سگ خود را هنگام باران در یک بار پیاده روی کنید ، بنابراین فقط داخل خانه بمانید و گرم نگه دارید. مشکل این است که سگ شما به ورزش احتیاج دارد. بنابراین ممکن است جستجو کنید ، "چگونه می توانم سگم را در زمستان فعال نگه دارم؟"

2 طراحی Hounds ، که به شما می دهد چربی سگ ، یقه و محصولات مرتبط با آن ، به ارسال یک وبلاگ با پنج روش برای کمک به سگ شما در ماههای سرد سال فعال است.

پست طراحی 2Hounds ، "چگونه سگ خود را در زمستان فعال نگه دارید"
عکس © https://www.2houndsdesign.com/
هنگامی که پاسخ سؤال خود را در سایت 2 Hounds Design پیدا کردید ، ممکن است به این فکر بپردازید که محصولات موجود در دسترس هستند. اگر دوست خزدار شما به یقه یا یقه جدید نیاز دارد ، خرید می کنید.

آیا می توانید این سایت را بدون آن مقاله پیدا کنید؟ بسیار غیر محتمل.

2. پرورش منجر شود
شما می توانید یکی از دو کار را با موارد جدید خود انجام دهید:

1) فوراً چیزی را به آنها بفروشید

2) اطلاعات تماس آنها را جمع آوری و شروع به پرورش آنها کنید

انتخاب دوم برای آگهی هایی است که ممکن است آماده خرید نباشند ، اما می خواهند درباره محصولات و خدمات شما آگاه باشند. اگر به آنها محتوای ارزشمند ارائه دهید - کتاب الکترونیکی یا راهنمای رایگان - آنها با کمال میل آدرس ایمیل خود را تحویل داده یا شما را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند.

رهبری شما اکنون مخاطب است و تا زمانی که در لیست پستی شما باقی بمانند می توانید با آنها پیگیری کنید. همچنان که به تولید محتوای جدید ادامه می دهید - پست های وبلاگ ، فیلم ها ، PDF ها ، اینفوگرافیک ها ، وبینارها - آن را به لیست ایمیل خود ارسال کنید و آن را به حساب های رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید.

با تهیه مداوم مطالبی که مشکلات را حل می کند و به سؤالات پاسخ می دهد ، مردم شروع می کنند به شما به عنوان منبع اطلاعات ارزشمند به شما اعتماد می کنند. وقتی آنها آماده خرید هستند ، شما را انتخاب می کنند.

3. تبدیل سرب به خریداران
بسته به مشکلی که شما حل می کنید ، برخی از محتوا می توانند به طور مستقیم راه حل را بفروشند و به طور همزمان به صفحات محصول مناسب پیوند بزنند. این مسئله یک مشکل را از طریق فروش حل می کند ، و پیشنهاد می کند موارد خاصی که خوانندگان می توانند از آنها استفاده کنند برای دعوت مردم به مهمانی عروس خود باشند.

اما شما هنوز هم می توانید خوانندگان را از طریق پست های وبلاگ که به محصولات شما مربوط نمی شوند ، به مشتری تبدیل کنید.

گوریل چاپ ، یک کار چاپ بزرگ با فرمت خارج از نیویورک است ، یک پست وبلاگ نوشت که توضیح می دهد که چگونه چاپ با فرمت بزرگ کار می کند. آنها چندین نمونه را نشان می دهند و جزئیات مربوط به روند را ارائه می دهند. اگر به صفحه بروید ، در گوشه گوشه ای از یک گپ چت مشاهده خواهید کرد. خوانندگان ممکن است سوالات دیگری داشته باشند ، که می توانند مستقیماً در این پست از شما بپرسند بدون اینکه به مکان دیگری حرکت کنند.

پست وبلاگ چاپ گوریل ، "چاپ با فرمت بزرگ توضیح داده شده"
عکس © https://gorillaprinting.com/
چاپ گوریل از بازاریابی محتوا برای جذب سرب استفاده می کند و سپس روش های دیگری برای همکاری با آنها ارائه می دهد. در پست وبلاگ ، و مطمئناً در پایان ، همیشه باید قدم بعدی را به خواننده برسانید. حداقل شما باید راهی را برای ارتباط با شما - مانند یک chatbot یا پیوند به صفحه تماس خود - یا یک پیشنهاد رایگان در ازای ایمیل خود به آنها پیشنهاد دهید. اگرچه ممکن است منجر به فروش فوری نشود ، ادامه فعالیت مشتریان بالقوه احتمال افزایش مشتریان در پرداخت را افزایش می دهد.

آیا بازاریابی محتوای تجارت الکترونیک آسان است؟
بله و خیر. در حالی که شما نیاز به ارائه اطلاعات دقیق و صحیح دارید ، لازم نیست هر هفته یک مقاله برنده جوایز را برای تحقق اهداف خود بنویسید.

با این وجود ، شما باید محتوای را به طور مداوم منتشر کنید. برای بسیاری ، این سخت ترین قسمت است. چند پست وبلاگ پراکنده بعید است که تأثیر قابل توجهی در ترافیک سایت شما داشته باشد. برنامه ای را برای انتشار تعداد مشخصی از پست های وبلاگ در یک دوره زمانی خاص ایجاد کنید - شاید هر دو هفته یک ارسال.

درمورد موضوعاتی که علاقه مند به آنها هستید و می توانید با تجارت خود در ارتباط باشید ، بنویسید. به مشتریان گوش دهید و به متداول ترین سؤالی که می پرسند توجه کنید. سپس ، به صورت کتبی به آنها پاسخ دهید.

مهم ترین چیز؟ شروع کنید
https://www.bigcommerce.com/blog/content-marketing-ecommerce-traffic/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.