نحوه مهاجرت از Magento به WooCommerce (و چرا باید)

سایتی برای یادگیری کامل وردپرس

نحوه مهاجرت از Magento به WooCommerce (و چرا باید)

۳۰۹ بازديد
نحوه مهاجرت از Magento به WooCommerce (و چرا باید)

Magento به تازگی اعلام کرده است که آنها از پشتیبانی Magento 1 جلوگیری می کنند و از همه سایتها می خواهند که وظیفه دشوار مهاجرت را به Magento 2. انجام دهند. اگر تصمیم گرفتید که روند مهاجرت چالش برانگیز را طی نکنید ، وب سایت شما دیگر ایمن نخواهد بود و اگر شما هر گونه اشکالی را تجربه می کنید ، پشتیبانی در دسترس نخواهد بود تا به شما در رفع آنها کمک کند.

این که آیا شما یک مشتری طولانی مدت Magento یا صاحب فروشگاه جدید هستید ، ممکن است در نظر داشته باشید که به سمت سکویی بروید که کاربرپسندتر و مقرون به صرفه تر باشد - و با توجه به مهاجرت Magento در حال بازگشت ، اکنون زمان مناسبی برای در نظر گرفتن WooCommerce است.

روند مهاجرت به Magento 2 چقدر دشوار است؟
Magento 1 و Magento 2 با استفاده از فناوری کاملاً متفاوت ساخته شده اند. برنامه های افزودنی و سفارشی سازی وب سایت فقط منتقل نمی شوند. بدست آوردن یک الحاق قدیمی برای کار بر روی پلتفرم جدید ، به معنای آغاز کار است. به همین دلیل روند مهاجرت کاملاً پیچیده است و بین دو تا چهار ماه کار توسعه طول می کشد . در اینجا یک نمای کلی از سطح بالا وجود دارد:

یک نصب جدید و خالی از Magento 2 ایجاد کنید و ابزار انتقال اطلاعات را با یک خط فرمان در پوشه ریشه نصب خود نصب کنید. کلیدهای تأیید اعتبار را از حساب Magento خود اضافه کنید.
ابزار انتقال داده را پیکربندی کنید ، که شامل تغییرات گسترده و سطح سرور است.
اگر موضوع شما برای Magento 2 دوباره ایجاد نشده است ، باید یک روند توسعه را طی کنید یا یک موضوع جدید را انتخاب کنید که ممکن است شامل پیکربندی مجدد طراحی وب سایت شما باشد.
همه برنامه های افزودنی لازم را نصب کنید. برخی از برنامه های افزودنی فعلی شما ممکن است با Magento 2 در دسترس نباشد ، بنابراین شما باید راه حل های جدیدی را برای آن دسته از عملکردها پیدا کنید.
سازگاری کد دلخواه را بررسی کنید. اگر سایت شما کد سفارشی دارد ، ممکن است با Magento 2 کار نکند. ابزار مهاجرت کد می تواند به تضمین سازگاری کمک کند ، اما ممکن است هنوز کار دیگری در این زمینه انجام شود.
برای مهاجرت مشتریان ، کاتالوگ ها ، سفارشات ، محموله ها و پیکربندی های اصلی از ابزار انتقال داده استفاده کنید. این دوباره شامل تغییرات سطح سرور و خطوط فرمان می شود.
تمام پرونده های رسانه ای خود را از Magento 1 to Magento 2 کپی کنید.
بعد از تمام این مراحل ، هنوز هیچ تضمینی مبنی بر انتقال همه چیز به درستی وجود ندارد. برای اطمینان از صحت بارگذاری CSS و Javascript و عدم اطمینان از طراحی و عملکرد شما ، باید آزمایشات گسترده ای را انجام دهید. این فرایند چیزی نیست که باید تلاش کنید مگر اینکه تجربه گسترده ای در کار با کدها ، سرورها و بانکهای داده داشته باشید. این کار پیچیده است و اگر به صورت نادرست انجام شود ، می تواند اطلاعات با ارزش مشتری و سالهای کاری را برای شما هزینه کند.

WooCommerce در مقابل Magento
اگر از پیچیدگی Magento غافلگیر شوید یا ایده مهاجرت را انتخاب کنید ، WooCommerce یک جایگزین عالی برای فروشگاه های آنلاین با هر اندازه است ، این ابزارها دارای انعطاف پذیر و در دسترس برای صاحبان مشاغل و یکسری مزایا است:

WooCommerce بسیار مقرون به صرفه تر است
دو نسخه Magento در دسترس است - Magento Open Source و Magento Trade. منبع آزاد رایگان است ، اما از قابلیت های محدودی برخوردار است ، اغلب برای اجرای مؤثر به یک VPS یا برنامه میزبانی ابر نیاز دارد و هیچ پشتیبانی از Magento را در بر نمی گیرد. Magento به استخدام یک توسعه دهنده برای ساخت سایت شما توصیه می کند ، بنابراین حتی یک فروشگاه اصلی می تواند هزاران دلار برای ساخت و نگهداری هزینه کند. تجارت Magento یک خدمات پولی با قیمت گذاری متغیر بر اساس حجم فروش شما است. اگر فروشگاه شما کمتر از یک میلیون دلار درآمد سالانه ایجاد کند ، هزینه پروانه از 22000 دلار در سال شروع می شود و از آنجا افزایش می یابد. تجربه کارکرد کامل Magento به معنای قربانی کردن یک تکه بزرگ از درآمد شما است.

و WooCommerce چطور؟ این کاملاً منبع باز و استفاده رایگان است. شما می توانید یک فروشگاه آنلاین کاملاً کارا ، با هاست و نام دامنه ، با حداقل 135 دلار در سال ایجاد کنید .

Magento و WooCommerce هم کتابخانه های پسوندی را ارائه می دهند ، بنابراین می توانید عملکرد بیشتری به فروشگاه خود بیفزایید ، و افزونه های WooCommerce به طور معمول مقرون به صرفه تر هستند. افزونه ای که Xero با فروشگاه شما ادغام می کند 399 دلار با Magento است در حالی که پسوند WooCommerce فقط 79 دلار است. برای ارائه بسته های محصول با تخفیف در Magento ، باید 199 دلار بپردازید ، در مقایسه با 49 دلار با WooCommerce .

استفاده از WooCommerce آسانتر است و انعطاف پذیری بی پایان را ارائه می دهد
Magento را می توان سفارشی کرد ، اما بدون استخدام یک توسعه دهنده متخصص برای ساخت و مدیریت فروشگاه شما. این یک منحنی یادگیری شیب دار ، بسیار بیشتر از صاحبان مشاغل کوچک به سمت توسعه دهندگان محترم است و یک سیستم آسان برای DIY نیست. تبلیغات مخرب می گوید: "من فکر می کنم که یک توسعه دهنده ذیصلاح دو برابر بیشتر از زمان برای ساختن چیزی در Magento طول بکشد ... بنابراین با هزینه های زمان ، سرمایه گذاری و سردردهای زیادی از طریق برقراری ارتباط با عقب و جلو با یک توسعه دهنده می توان این فروشگاه را ایجاد کرد. درست است. "

حتی Magento تصدیق می کند که اسناد آن به طور خاص برای توسعه دهندگان نوشته شده است ، در صورتی که تجربه نوشتن کد و مدیریت سرورها را نداشته باشید می تواند گیج کننده باشد. و مضامین متنوعی در دسترس است ، اما سفارشی کردن آنها برای اینکه فروشگاه شما از رقابت خارج شود ، بدون کمک متخصص مشکل است.

WooCommerce مخصوصاً برای صاحبان مشاغل کوچک ساخته شده است. مطمئناً می توانید برای ساخت فروشگاه خود یک توسعه دهنده استخدام کنید ، اما ایجاد چیزی که قابلیت سطح بالایی داشته باشد بسیار عالی به نظر می رسد و هیچ تجربه کدگذاری ندارد - می توانید میزبان خود را تنظیم کنید ، وردپرس را نصب کنید و WooCommerce را در پنج مرحله فعال کنید ، و یک جادوگر راه اندازی ساده برای تنظیمات اساسی از طریق پیکربندی شما پیاده می کند.

از آنجایی که WooCommerce برای وردپرس ساخته شده است ، می توانید از میان مضامین رایگان و پولی که مستقیماً از وردپرس یا شرکت های توسعه شخص ثالث در دسترس هستند ، انتخاب کنید ، سپس از WordPress Customizer استفاده کنید تا همه چیز را از رنگ گرفته تا قلم گرفته تا منوها تغییر دهید. ویرایشگر بلوک جدید اجازه می دهد تا به شما برای ایجاد ساده برای صفحات پیچیده با کشیدن و رها - شما می توانید اضافه کنید و ترکیب عناصر مانند متن، ستون ها، تصاویر، فیلم ها، دکمه ها، محصولات، دسته، فیلتر، و بیشتر برای ایجاد صفحات به عنوان ساده یا پیچیده که فروشگاه شما نیاز دارد

و در کنار کتابخانه برنامه افزودنی ، اسناد WooCommerce گسترده و ویژه برای صاحبان فروشگاه ها نوشته شده است ، بنابراین می توانید بدون نیاز به یک خط کد ، فروشگاه خود را در داخل کشور تنظیم و مدیریت کنید. این انعطاف پذیری نامحدود است - اما مهمتر از همه ، انعطاف پذیری قابل دسترسی است.

WooCommerce از پشتیبانی بی نظیر برخوردار است
منبع باز Magento هیچ پشتیبانی از تیم Magento را به طور مستقیم ارائه نمی دهد. تجارت Magento تجارت از طریق تلفن ، چت و بلیط های پشتیبانی از مشتری پشتیبانی می کند. همچنین برای DIYers اسناد وجود دارد ، اما اسناد راهنما برای منبع باز و تجارت برای توسعه دهندگان نوشته شده و درک خوبی از کد را فرض می کنید.

اسناد WooCommerce برای هر سطح مهارت آسان است ، و همه چیز را از اصول اولیه تا آموزش های سطح پیشرفته ، توسعه دهنده فراهم می کند. همچنین انجمن های پشتیبانی رایگان وجود دارد که توسط متخصصان پشتیبانی Automattic - که آنها را مهندسین خوشبختی نامیده می شوند - و توسعه دهندگان WordPress ، تحت نظارت قرار دارند. هیچ چیزی کاملاً شبیه به انجمن وردپرس نیست ، متشکل از افرادی که دوست دارند با هم کار کنند تا وب را به مکانی بهتر تبدیل کند.

کاربران WordPress که در WordCamp US همکاری می کنند
برای کمک به صورت حضوری ، به یکی از هزاران ملاقات محلی که به طور منظم در سراسر جهان برگزار می شود ، بپیوندید . یا در یک WordCamp شرکت کنید ، که یک رویداد بزرگ و به سبک کنفرانس است که ده ها کلاس دستی و میزهای پشتیبانی را ارائه می دهد ، جایی که می توانید با مهندسین خوشبختی دست به دست هم بزنید. وردپرس و WooCommerce همه چیز در مورد رقابت جامعه هستند؛ همه فقط می خواهند یکدیگر موفق شوند.

و در صورت خرید برنامه افزودنی یا موضوع پرداختی ، WooCommerce یک سیستم بلیط پشتیبانی را فراهم می کند که شما را مستقیماً با یک مهندس خوشبختی WooCommerce متصل می کند که می تواند به عیب یابی یا پاسخ دادن به هر سؤالی کمک کند.

WooCommerce با قدرت وردپرس عمل می کند
از آنجا که هر فروشگاه WooCommerce بر روی وردپرس ساخته شده است ، تجارت شما از ویژگیهای قدرتمند نرم افزاری که 35٪ وب را اجرا می کند ، بهره می برد. و با دسترسی به هر آنچه وردپرس ارائه می دهد ، می توانید چیزی بیش از یک فروشگاه آنلاین بسازید - ایجاد صفحات از هر نوع ، ایجاد انجمن ها و اجتماعات آنلاین ، ارائه برنامه های عضویت. حد آسمان است!

و از آنجایی که WordPress در ابتدا به عنوان یک بستر نشر ساخته شده است ، محتوای با کیفیت بالا و طراحی شده شما همیشه دوستانه موتور جستجو است.

نحوه مهاجرت از Magento به WooCommerce
مهاجرت از Magento به WooCommerce یک فرایند ساده تر از مهاجرت از Magento 1 به Magento 2 است! این که آیا شما از Magento Open Source یا Commerce استفاده می کنید ، اولین قدمها یکسان است: میزبان را انتخاب کنید ، وردپرس را نصب کنید (بیشتر میزبانها ابزار نصب سریع را ارائه می دهند) و WooCommerce را راه‌اندازی کنید. راهنمای شروع پنج مرحله ما این روند را طی می کند.

WooCommerce نمی تواند به طور خودکار طراحی وب سایت شما را از نو بسازد ، اما هزاران تم رایگان و پریمیوم وجود دارد که به شما امکان می دهد هر نوع فروشگاهی را که می خواهید بسازید. نمای موضوع ، برای مثال، هر دو بصری و انعطاف پذیر و ارائه می دهد انواع تم های کودک برای سوله خاص است. مضامین کودک سبک های مختلف طراحی را ارائه می دهند اما عملکرد اصلی مضمون والدین را به ارث می برند.

کتابخانه موضوع WooCommerce
برای نصب یک موضوع:

یکی از کتابخانه WooCommerce یا یک فروشنده معتبر شخص ثالث را انتخاب کنید.
در داشبورد وردپرس خود ، به مضامین ظاهری بروید .
بر روی دکمه Add New در بالای صفحه کلیک کنید.
کلیک کنید آپلود تم .
گزینه File را انتخاب کرده و فایل ZIP را از ارائه دهنده طرح خود بارگذاری کنید.
بعد از نصب پیام موفقیتی خواهید دید. برای فعال کردن موضوع جدید ، روی فعال سازی کلیک کنید .
برای جزئیات بیشتر درباره تنظیم و تنظیم گزینه های فروشگاه خود ، به اسناد پشتیبانی موضوع خود مراجعه کنید.
اکنون زمان آن رسیده است که محتوای خود را به سمت بالا تغییر دهید. چند روش برای انتقال ایمن و ایمن داده های تجارت الکترونیک از Magento به WooCommerce وجود دارد:

1. واردات / صادرات دستی
انتقال دستی وب سایت به صورت دستی و نسبتاً ساده است.

صفحه نمایش واردات محصول با WooCommerce
داده های Magento را به عنوان پرونده های CSV صادر کنید .
در داشبورد وردپرس خود ، به محصولات WooCommerce go بروید .
در بالای صفحه ، Import را انتخاب کنید . در آنجا ، یک وارد کننده CSV محصول داخلی را مشاهده خواهید کرد.
روی File File کلیک کنید و پرونده CSV را که می خواهید وارد کنید انتخاب کنید . کلیک کنید ادامه .
صفحه ستون نقشه برداری را مشاهده خواهید کرد ، جایی که WooCommerce بطور خودکار سعی می کند نام ستون پرونده Magento CSV شما را در زمینه محصولات WooCommerce مطابقت دهد. شاید لازم باشد برخی از این موارد را به تنهایی نیشگون بگیرید. این کار را با استفاده از منوهای کشویی در سمت راست هر سطر انجام دهید.
Run the Importer را انتخاب کنید و صبر کنید تا مراحل به پایان برسد.
این مراحل را برای بقیه پرونده های CSV خود تکرار کنید.
2. استخدام یک متخصص WooCommerce
فرایند مهاجرت همچنین می تواند کاملاً کنار بماند: WooCommerce لیستی از WooExpert های انتخاب شده دستی را که می دانند ظروف و نرم افزارهای نرم افزاری را می شناسد ، دارد. لیست را بر اساس کشور فیلتر کنید و نمایه های هر کارشناس را با نمونه کار ، داده های قیمت گذاری و اطلاعات مربوط به تجربه خود مشاهده کنید. با توسعه دهنده ارتباط برقرار کنید که به نظر مناسب شماست و به آنها اجازه دهید تا از مهاجرت مراقبت کنند.

3. از Cart2Cart استفاده کنید
پسوند Cart2Cart به شما کمک می کند تا از سه مرحله از Magento به WooCommerce مهاجرت کنید. این حتی یک نسخه ی نمایشی رایگان نسخه ی نمایشی ارائه می دهد تا دقیقاً چگونگی عملکرد انتقال را نشان دهد. همه چیز کاملاً از آن مراقبت می شود ، بدون این که دانش فنی لازم در پایان شما باشد. و فروشگاه Magento شما هنوز هم می تواند در پس زمینه اجرا شود ، هیچ درآمد از دست رفته وجود ندارد!

صفحه مهاجرت Cart2Cart
در اینجا برخی از داده هایی که قابل انتقال هستند آورده شده است:

داده های محصول - نام ها ، قیمت ها ، توصیف ها ، SKU ها ، وزن ها و انواع مختلف
کلاس های مالیاتی ، نام ها و نرخ ها
داده های مشتری - نام ها ، ایمیل ها ، آدرس ها و رمزهای عبور
دسته بندی محصولات
اطلاعات سفارش - تاریخ ، وضعیت ، قیمت ، مقادیر ، تخفیف ها و حمل و نقل
کدهای کوپن و تخفیف
عناوین صفحه ، تاریخ ها ، URL ها و توضیحات
مشاهده همه داده های مهاجرت موجود.

با هزینه اضافی ، Cart2Cart می تواند 301 تغییر مسیر برای URL های شما ایجاد کند ، این به حفظ رتبه بندی موتورهای جستجو کمک می کند.

نحوه استفاده از Cart2Cart
برای مهاجرت از Magento به WooCommerce با Cart2Cart:

اتصال به سبد خرید - این Magento است. جزئیات URL و API فعلی خود را ارائه دهید.
یک سبد هدف را وصل کنید - این WooCommerce است. شما می توانید Bridge Connection Bridge که دو سایت شما را پیوند می دهد ، به صورت دستی یا خودکار در سایت وردپرس خود نصب کنید.
داده ها را برای مهاجرت انتخاب کنید. انواع داده هایی را که می خواهید جابجا شوید انتخاب کنید و آنها را با قسمتهای مربوطه WooCommerce مطابقت دهید.
مهاجرت خود را راه اندازی کنید ، صبر کنید تا آن به پایان برسد و شما تمام شد!
آیا Cart2Cart امن است ؟
اطلاعات فروشگاه و مشتری شما بی خطر است: مهاجرت ها برای محافظت از داده های شما روی یک سرور اختصاصی با استفاده از رمزگذاری SSL انجام می شود. فقط کارمندان Cart2Cart می توانند جزئیات ورود شما را مشاهده کنند و هیچ یک از آنها پس از اتمام مهاجرت شما ذخیره نمی شوند. به علاوه ، آنها تضمین می کنند که اطلاعات شما به اشخاص ثالث فاش نشده یا برای اهداف دیگری استفاده نمی شود.

خط مشی امنیتی Cart2Cart را مشاهده کنید.

هزینه Cart2Cart چقدر خواهد بود؟
قیمت گذاری دقیق به اندازه فروشگاه آنلاین شما و داده هایی که می خواهید مهاجرت کنید بستگی دارد. قیمت اولیه 69.00 دلار است که شامل جابجایی 1000 محصول ، 500 مشتری و 500 سفارش می باشد.

همچنین به روزرسانی هایی در دسترس هستند که قابلیت های دیگری مانند 301 تغییر مسیر و انتقال وبلاگ را فراهم می کنند.

برآورد سفارشی را از Cart2Cart دریافت کنید .

روند مهاجرت را شروع کنید
انتقال از Magento به WooCommerce به معنای یک فروشگاه اینترنتی است که به راحتی قابل مدیریت و کاملاً قابل تنظیم است. بیشتر درآمد کسب شده سخت خود را در جیب خود نگه دارید و بخشی از جامعه بی نظیر وردپرس و WooCommerce شوید.

مشاهده لیست کامل ویژگی های WooCommerce یا اکتشاف اسناد و مدارک ما .

سه راه برای استفاده از بازاریابی محتوا برای رشد فروشگاه اینترنتی شما
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.