نحوه استفاده از WooCommerce به عنوان یک جایگزین برای بازار خلاق

۳۴۶ بازديد
نحوه استفاده از WooCommerce به عنوان یک جایگزین برای بازار خلاق
اگر یک طراح ، عکاس یا توسعه دهنده هستید ، Creative Market یک راه عالی برای شروع فروش آنلاین محصولات دیجیتال است. شما یک بازار آماده برای رفتن دارید که مانع ورود آن کمی است. اما با رشد فروشگاه خود و گسترش خطوط محصول ، می خواهید گزینه تجارت الکترونیکی قابل تنظیم تر را در نظر بگیرید که سهم قابل توجهی از درآمد فروش شما را به خود اختصاص نمی دهد.

در حالی که Creative Market مزایایی مانند مخاطبان داخلی و شناخت برند را ارائه می دهد ، WooCommerce انعطاف پذیری و کارایی بی پایان ای را بدون درصدی از پول درامد شما ارائه می دهد.

در ادامه بخوانید تا بدانید که چرا WooCommerce بهترین گزینه جایگزین Creative Market ، نحوه فروش محصولات دیجیتال با WooCommerce و کارهایی است که چند صاحب فروشگاه برای موفقیت آنلاین انجام داده اند.

مزایای تجارت WooCommerce نسبت به Creative Market
پول بیشتری را در جیب خود نگه دارید
جای تعجب نیست که Creative Market بخشی از فروش را نگه می دارد - بالاخره آنها نیز باید سودآوری کنند! با این حال ، در 10 دسامبر 2019 ، کمیسیون آنها به 40 درصد افزایش یافت. این بدان معناست که اگر 5000 دلار فروش در ماه داشته باشید ، 2000 دلار به بازار خلاق می رود - این مبلغ بزرگی است که در غیر این صورت در حساب بانکی خود نگه داشته اید یا در شغل خود سرمایه گذاری کرده اید!

WooCommerce با این حال ، هیچ کمیسیون نمی گیرد. تنها هزینه ای که پرداخت می کنید به دروازه پرداختی است که شما انتخاب می کنید - PayPal ، Stripe ، Authorize.net و غیره - که بسته به ارائه دهنده شما ، معمولاً حدود 2.9 درصد است. این بدان معنی است که شما نه تنها پول بیشتری در جیب خود دارید ، بلکه کنترل بیشتری بر روی پول خود را نیز در دست دارید.

طراحی فروشگاه خود را هر طور که دوست دارید سفارشی کنید
در حالی که Creative Market به شما امکان می دهد تا هدر فروشگاه ، آرم و چند جزئیات دیگر را سفارشی کنید ، در WooCommerce می توانید تقریباً هر طرحی را که می خواهید ایجاد کنید. شما می توانید یک طرح مناسب برای نیازهای خود را در کتابخانه گسترده ما از موضوعات انتخاب کنید ، یا اگر تجربه کد نویسی را دارید ، مستندات مفیدی وجود دارد که به شما نشان می دهد چگونه می توانید طراحی دلخواه خود را بسازید.

ویرایشگر گوتنبرگ ، که در وردپرس ساخته شده است ، از بلوک های طرح بندی استفاده می کند که می توانید برای ایجاد صفحه سفارشی و ارسال طرح بندی ، از آنها بکشید و رها کنید. می توانید همه چیز را از متن و تصاویر گرفته تا هدرها ، دکمه ها ، فیلم ها ، محصولات و گالری ها اضافه کنید.

در اینجا فقط چند مورد وجود دارد که می توانید به لطف انعطاف پذیری WooCommerce انجام دهید:

یک برند با رنگ ها ، قلم ها ، آرم ها و تصاویر خاص بسازید.
گالری های تعاملی یا کشویی که محصولات شما را به نمایش می گذارد ، اضافه کنید.
محصولات خود را در طرح بندی های منحصر به فرد نمایش دهید.
صفحات زیادی را که می خواهید اضافه کنید ، از جمله سؤالات متداول ، درباره ، تماس با و صفحات فرود که به سؤالات مشتری پاسخ می دهد و فروش را افزایش می دهد.
وب سایت Amazonia Font با طراحی گرمسیری و چرخ تعاملی
عکس © https://amazoniafont.com/
طراحان نوع ، Amazonia Font ، یک صفحه اصلی پر زرق و برق با یک چرخ تعاملی ایجاد کردند که اطلاعات مربوط به حیوانات در معرض خطر آمازونیایی را هنگام نمایش فونت های خود نشان می دهد. آنها در سراسر سایت خود از رنگ ها ، الگوهای و تصاویر استفاده می کنند تا یک مارک سازگار برقرار کنند و از رقبا ایستادگی کنند.

قابلیت های اضافی را اضافه کنید
هنگام فروش در Creative Market ، شما به ویژگی های ارائه شده توسط این پلتفرم محدود می شوید. این بدان معنی است که فروشگاه شما به طور کلی مشابه رقبای شما است. اما با استفاده از WooCommerce ، می توانید فراتر از محصولات ساده قرار بگیرید و ویژگی های فروشگاهی را اضافه کنید که به خوبی نیازهای شغلی و مشتریان شما را برآورده کند. تغییرات ارائه می دهد که خریداران می توانند از بین آنها - انواع مجوز ، انواع پرونده ، رنگ - یا قابلیت های پیش فرض را با یکی از گزینه های موجود در کتابخانه گسترده ما ایجاد کنند .

آیا به مخاطبان بین المللی می فروشید؟ قبول ارزهای مختلف ، اجازه می دهد برای پویا، تبدیل ارز فوری ، و یا ترجمه وب سایت خود را به چند زبان ابزار مانند با استفاده از WPML یا Polylang . شرکت طراحی ، ALFAERA ، برای کاهش جابجایی بین دلار ، یورو و زولوی لهستان بدون حتی بارگذاری مجدد این سایت ، به صفحات محصول خود اضافه کرد.

صفحه محصول Alfaera با کشویی تبدیل ارز
عکس © https://www.alfaera.com/
شما می توانید فروشگاه خود را راه‌اندازی کنید تا تناسب کاملی برای محصولات خود ایجاد کند. در نیولین را از فروشگاه آنلاین، برای مثال، مشتریان می توانند از فونت های رایگان-دانلود از محاکمه به آنها را امتحان در وب سایت ها، برنامه ها، و یا اسناد قبل از خرید. این یک روش عالی برای تشویق خرید و تبدیل فروش است!

خدمات و محصولات دیجیتال را در همان مکان بفروشید
اگر یک طراح گرافیک ، عکاس یا توسعه دهنده هستید ، احتمالاً علاوه بر محصولات دیجیتال ، خدمات حرفه ای نیز ارائه می دهید. بر خلاف Creative Market ، WooCommerce شما را قادر می سازد آن خدمات را در همان مکان دریافت های خود بفروشید.

این شانس را افزایش می دهد تا مشتریانی که به الگوهای طراحی شما علاقه مند هستند ، شما را برای ایجاد یک اسکله سفارشی استخدام کنند ، یا اینکه کاربران افزونه برای یک پروژه توسعه دست یابند.

One Stop Map نقشه های جهانی ، کشور و کشورهایی را که مشتریان می توانند برای هر منظور چاپ یا ویرایش کنند ، به فروش می رساند. اما آنها همچنین خدمات نقشه دلخواه را ارائه می دهند ، نقشه های موجود را برای خریداران تغییر می دهند یا نقشه های جدید را از ابتدا ایجاد می کنند. آنها چندین پیشنهاد را برای پاسخگویی به نیازهای خاص مخاطبان خود آمیخته اند.

درباره فروش خدمات با WooCommerce بیشتر بیاموزید .

با ابزارهای ارزشمند ارتباط برقرار کرده و محصولات خود را به بازار عرضه کنید
اجرای یک فروشگاه اینترنتی موفق تقریباً بیشتر از لیست کردن محصولات است. این شامل حسابداری ، پشتیبانی مشتری ، بازاریابی و موارد دیگر می باشد. هنگام استفاده از WooCommerce به جای Creative Market ، می توانید سایت خود را به ابزار مورد نیاز برای انجام کارها متصل کنید.

حسابداری

گردش مالی مالی ثابت باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و هنگام پرداخت مالیات ، اوضاع را بسیار ساده تر می کنید. WooCommerce اطلاعات سفارش و پرداخت را با انواع نرم افزارهای حسابداری از جمله Quickbooks ، Xero و FreshBook همگام سازی می کند .

پشتیبانی مشتری

هنگام فروش در Creative Market ، می توانید از طریق نظرات محصولات و پیام های خصوصی پشتیبانی مشتری را ارائه داده و در صورت اظهار نظر یا بررسی یکی از محصولات شما از طریق ایمیل ، ایمیل دریافت کنید. اما زمانهایی وجود دارد که شما به بیش از آن احتیاج دارید.

WooCommerce چندین گزینه پیشرفته پشتیبانی مشتری را ارائه می دهد. اینها شامل چت زنده است ، که به مشاغل کمک می کند تا در کل مراحل خرید با مشتریان ارتباط برقرار کنند - خواه برای پاسخ دادن به سؤالات بصورت واقعی برای تشویق تبدیل ، ارسال پاسخ های از پیش نوشته شده به سوالات متداول ، یا مشکلات عیب یابی. اگر مشتریان فایلی را از دست ندهید ، می توانید یک نسخه به روز شده را مستقیماً در جعبه چت ارسال کنید.

از فیس بوک برای WooCommerce برای گپ و گفتگو با خریداران در وب سایت خود استفاده کنید و آن مکالمات را در فیس بوک ادامه دهید - شما می توانید با سؤال ، نظرات یا مشکلات با مردم راحت تر شوید.

یا با Help Scout برای یک سیستم پشتیبانی بلیت فروشی سازمان یافته متصل شوید که به مشتریان کمک می کند تا با نام تجاری شما ارتباط برقرار کنند و روند پاسخگویی را برای تیم شما ساده می کنند. بلیط های پشتیبانی را از نظرات ، سفارشات یا فرم های ساده وبلاگ شروع کنید که می توانید در هر مکانی در سایت خود قرار دهید.

بازار یابی

در حالی که Creative Market گزینه های مختلفی را برای عرضه محصولات شما ارائه می دهد ، اما آسمان با یک فروشگاه WooCommerce محدود است. شما آزادی کاملی برای تبلیغ محصولات دارید اما می خواهید کد وب سایت را در صورت لزوم اصلاح کنید - Google Analytics را ادغام کنید ، پیکسل فیس بوک را اضافه کنید ، یا سایت خود را با Pinterest تأیید کنید تا یکپارچه سازی تلاشهای بازاریابی شما انجام شود. شما همچنین می توانید:

برای تبلیغات آسان با سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Facebook ، Instagram و Pinterest ادغام شوید .
از طریق بازاریابی ایمیل با مشتریان در ارتباط باشید ، چرخ دستی های رها شده را بازیابی کنید و به روزرسانی ها و کوپن ها را برای مخاطبان خود ارسال کنید. گزینه ها شامل Jilt ، Mailchimp ، AWeber و موارد دیگر هستند.
به مشتریان پاداش دهید و امتیاز آنها را برای تخفیف یا محصولات رایگان بازخرید کنید - نسخه دیجیتالی کارت پاداش.
برای اعلام میزان فروش و تخفیف یا گرفتن آدرس ایمیل ، پنجره های بازشو را در سایت خود اضافه کنید. ایستگاه از پیش تنظیم رایگان لایت روم از این ابزار مفید برای تبلیغ فروش سال نو استفاده کرد.
از Google Feed Feed برای ایجاد تبلیغات و همگام سازی اطلاعات مربوط به محصول - قیمت گذاری ، توضیحات ، تصاویر - در زمان واقعی استفاده کنید.
برای تشویق خریدهای مکرر ، درخواست بررسی ، ارسال کوپن های تولد یا تشکر از آنها برای وفاداری خود با مشتریان همراه باشید .
برای تشویق خرید از کوپن ها استفاده کنید. درصد ، سبد کالای ثابت یا تخفیف محصول ثابت را پیشنهاد دهید یا از کارتهای هوشمند کارت ویزیت ، کارتهای هدیه و قوانین پیشرفته استفاده کنید.
از Google Ads برای تولید خودکار فیدهای هوشمند و پیگیری تبدیل و فروش استفاده کنید.
برای افزایش تعداد سفارشات ، کالاهای تبلیغاتی ، فروش متقابل و محصولات مرتبط را پیشنهاد دهید .
با چرخش چرخشی سرگرم کننده و کوپن و تخفیف را در اختیار مشتریان خود قرار دهید .
گزینه ها بی پایان هستند - از WooCommerce به هر روشی که می خواهید فروش را افزایش دهید ، مشتریان وفادار را ترغیب کنید ، نام تجاری خود را از آنجا بیرون بیاورید ، و از بررسی های گردآوری استفاده کنید.

کنترل کامل بر بهینه سازی موتور جستجو داشته باشید
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) عملی بهینه سازی وب سایت شما برای افزایش کیفیت ترافیک موتورهای جستجوگر مانند Google است. نتایجی که از SEO دریافت می کنند دارای 14.6 درصد نرخ تبدیل هستند که از سایر منابع بالاتر است. چرا؟ از آنجا که آن دسته از خریداران خریداران واجد شرایط هستند که به طور خاص به دنبال محصولات شما هستند.

در حالی که Creative Market می تواند به شما در رتبه بندی در موتورهای جستجو کمک کند ، شما توانایی انجام تلاش اضافی را در عناصری که بیشتر در SEO موفقیت آمیز هستند ، ندارید. شما نمی توانید محتوای وبلاگ متناسب ، تولید کنید ، توضیحات و عناوین متا متناسب با هدف را ایجاد کنید ، یا یک تجربه کاربری را برای مخاطبان خاص خود طراحی کنید. شما همچنین از نام دامنه و تاریخچه خود بهره مند نمی شوید.

در یک فروشگاه WooCommerce ، می توانید هر جنبه ای از سئوی جستجوگر خود را بدون توجه به فنی بودن ، از بین ببرید. و از آنجا که هر فروشگاه WooCommerce نیز یک سایت وردپرس است ، می توانید با استفاده از محبوب ترین پلتفرم انتشارات جهان ، محتوای با کیفیت و سازگار با کیفیت ایجاد کنید.

وبلاگ Designmodo با فید پست های Adobe Illustrator
عکس © Designmodo
طراحان وب در Designmodo فقط مدل ها و قالب ها را نمی فروشند - آنها یک کتابخانه گسترده از منابع در مورد برنامه نویسی ، طراحی و اخبار صنعت ارائه می دهند که اطلاعات ارزشمندی را برای مشتریان فراهم می کند و به آنها کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه خوبی کسب کنند.

درباره بهینه سازی سئو مبتنی بر محصول بیشتر بیاموزید.

نحوه تولید محصولات دیجیتال با WooCommerce
پس از تصمیم گیری به جای فروش در Creative Market ، از WooCommerce استفاده کنید ، با راهنمای راه اندازی پنج مرحله ای ساده ما شروع کنید ، که شما را در انتخاب هاست ، تنظیم وردپرس ، انتخاب یک موضوع و فعال کردن WooCommerce طی می کند.

سپس تنظیمات مناسب محصولات دیجیتال را پیکربندی کنید .

اضافه کردن محصولات دیجیتال تنها به چند مرحله ساده نیاز دارد. با تصمیم گیری درباره اینکه محصولات شما ساده هستند یا متغیر ، شروع کنید. محصولات ساده هیچ انتخابی را ارائه نمی دهند - این می تواند برای یک بسته عکس یا یک بارگیری افزونه تک استفاده شود. محصولات متغیر به مشتریان شما اجازه می دهد از گزینه های مختلفی که ممکن است قیمت های متفاوتی داشته باشند انتخاب کنید - مانند الگوی کارت ویزیت با گزینه های فرمت متفاوت برای Adobe Illustrator و Photoshop. در مورد انواع محصول اطلاعات بیشتری کسب کنید .

سپس برای ایجاد محصولات خود این راهنما را دنبال کنید. در آخر ، جزئیات بیشتری را برای هر محصول تعیین کنید:

تصاویر محصول را اضافه کنید. در ستون سمت راست ، روی گزینه Product Product کلیک کنید تا یک عکس اصلی محصول و گالری محصولات را انتخاب کنید تا عکس های اضافی اضافه کنید. این یک فرصت عالی برای نشان دادن محصولات دیجیتالی خود در عمل با استفاده از مدل های نمایشی یا نسخه ی نمایشی است.
خرید و فروش های متفاوتی را ارائه می دهد. در جعبه Product Data ، محصولات مرتبط را انتخاب کنید و هر محصول مرتبط را که می خواهید اضافه کنید. در مورد استفاده از upsells و فروش متقابل برای افزایش درآمد بیشتر بدانید .
توضیحات محصول را درج کنید. محصولات توضیحات کوتاه به نظر می رسد در بالای صفحه و یکی از اولین چیزهایی که مشتریان خواهید دید است. توضیحات محصول نظر می رسد در زیر دکمه افزودن به سبد خرید و یک فضای بزرگ برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و حتی بیشتر در مورد محصولات خود است. یاد بگیرید که چگونه می توانید توضیحات محصول مؤثر را بنویسید .
یک دسته محصول را انتخاب کنید. در ستون سمت راست ، کادر Product Products را پیدا کنید . یک دسته موجود را انتخاب کنید یا برای ایجاد یک دسته جدید ، روی افزودن دسته جدید کلیک کنید .
برای اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد فروشگاه اینترنتی با محصولات دیجیتال ، این منابع را بررسی کنید:

مستندات دست زدن به محصول دیجیتال / قابل بارگیری
نکاتی درباره فروش محصولات دیجیتال با WooCommerce
تاکتیک های قیمت گذاری برای محصولات دیجیتال شما
کلیه اسناد اضافی WooCommerce
راه های شخصی سازی و گسترش فروشگاه آنلاین خود
یکی از بزرگترین مزایای فروش با WooCommerce به جای Creative Market ، امکان شخصی سازی کامل عملکرد فروشگاه اینترنتی شما است. راه های بی پایان برای گسترش محصولات شما ، ارائه آنها به روشهای منحصر به فرد و ایجاد یک مشتری وفادار وجود دارد.

در اینجا فقط چند روش برای تطبیق فروشگاه خود برای متناسب با نیازهای شما آورده شده است:

اشتراک برای فروش درآمد مکرر بفروشید.
یک برنامه عضویت با کتابخانه های محصولات دیجیتال ایجاد کنید.
بازار فروشندگان خود را بسازید و کمیسیون فروش بگیرید.
بسته های محصول را ارائه دهید که در کل میانگین سفارش شما را افزایش می دهد.
فروش کلید مجوز پلاگین ها ، مضامین و نرم افزار.
فروش محصولات دیجیتال را با WooCommerce شروع کنید
اگر می خواهید فروشگاه آنلاین خود را گسترش داده و بیشتر پول بدست آورده خود را در حساب بانکی خود نگه دارید ، WooCommerce بهترین گزینه جایگزین بازار خلاق است. این انعطاف پذیری بی پایان ، مضامین و برنامه های افزودنی که بطور ویژه برای افراد خلاق ساخته شده است ، امکان اتصال به بازاریابی و ابزارهای حسابداری و پشتیبانی از مشتری برجسته را ارائه می دهد. (آیا ما ذکر کردیم که هیچ کمیسیونی انجام نمی دهیم؟)

با WooCommerce در پنج مرحله ساده شروع کنید.

شش راه برای تبدیل پیروان رسانه های اجتماعی به مشتری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.