پیام متنی نژادپرستانه به شهردار آتلانتا ارسال شده است که بر اثر همه گیر بودن توسط دادستان کل مورد سؤال قرار گرفته است

۳۴۷ بازديد
پیام متنی نژادپرستانه به شهردار آتلانتا ارسال شده است که بر اثر همه گیر بودن توسط دادستان کل مورد سؤال قرار گرفته است

یک پیام متنی نژادپرستانه در مورد بازگشایی این شهر در حالی که رمان جدید کروناویروس توسط دادستان کل جورجیا در حال بررسی است ، به شهردار آتلانتا ارسال شده است.

کریس کار ، دادستان کل جورجیا گفت جمعه مطابق آتلانتا ژورنال-قانون اساسی ، دفتر وی تحقیق می کند که چه کسی این پیام را ارسال کرده است .

شهردار Keisha Lance Bottoms تصویری از پیام متنی را به حساب توییتر خود ارسال کرد: "با دخترم که از بالای شانه به دنبال من است ، من این پیام را از طریق تلفن من دریافت کردم. برای شما دعا می کنم." احمقانه وجدان یا جاهلیت صادقانه. " ، جونیور. "

بیشتر بخوانید
جورجیا ، آلاسکا و اوکلاهما برای بازگشایی اقتصاد گام های کوچکی برداشته اند
با باز شدن روز جمعه جورجیا ، شهردار آتلانتا از ساکنان خواست تا "فقط در خانه بمانند"
جورجیا بیش از یک هفته قبل از مواردی که راهنمای ترامپ راضی کند باز می شود
در متن پیام آمده است: "[دزد دریایی] ، فقط تعطیل شوید و آتلانتا را دوباره باز کنید!"

باتومس در مصاحبه ای به Atlanta Journal-Constitution در مصاحبه ای گفت که این پیام را برای عموم مردم منتشر کرد تا تأکید کند که "مهم نیست چه عنوانی داشته باشیم ، بدون توجه به براکت اقتصادی ما ، ما در مقابل نژادپرستی در آمریکا مصون نیستیم."

نیوزویک برای اظهارنظر درباره تحقیقات دادستان کل به دفتر شهردار رسید ، اما آنها به موقع برای انتشار پاسخ ندادند.

قانونگذاران جورجیا خواستار تحقیق درباره کسانی شدند که این پیام را روز جمعه به دادستان کل ارسال کردند با استناد به اینکه "این پیام متنی گفته می شود از یک حساب رسمی رسمی ایالت جورجیا باشد" ، اگرچه تصدیق می کنند که این ممکن است یک "حساب جعلی" باشد. "

Bottoms علیه فرماندار برایان کامپ به دلیل اجازه تجارت دوباره از جمعه های کوچه های بولینگ ، سالن های تاتو و سالن های مو به شدت مخالفت شده است. در حالی که کمپ گفت که تصمیم وی توسط کارشناسان بهداشتی انجام شده است و داده هایی که نشان می دهد این بیماری همه گیر در حال کاهش است ، باتوم گفت که او معتقد است غیر از این است و از ساکنان خواست که در خانه بمانند.

بیشتر بخوانید
جورجیا بیش از یک هفته قبل از مواردی که راهنمای ترامپ راضی کند باز می شود
با باز شدن روز جمعه جورجیا ، شهردار آتلانتا از ساکنان خواست تا "فقط در خانه بمانند"
جورجیا ، آلاسکا و اوکلاهما برای بازگشایی اقتصاد گام های کوچکی برداشته اند
وی گفت: "ما هنوز هزاران هزار نفر از افراد مثبت آزمایش می کنند. میزان مرگ و میر ما همچنان ادامه دارد و راهی که مقامات بهداشت عمومی برای ما توضیح دادند فقط به این دلیل است که ما ممکن است به یک اوج رسیده باشیم به این معنی نیست که ما به مصاف دیگری نخواهیم رسید. "Bottoms در مصاحبه ای در جمعه صبح بخیر آمریکا گفت .

رئیس جمهور دونالد ترامپ نیز علیه کمپ بازگشایی این مشاغل "خیلی زود" بیرون آمده است. در روز چهارشنبه در جلسه توجیهی رئیس جمهور رئیس جمهور ، ترامپ گفت که وی به کمپ گفت که "او با تصمیم خود به شدت مخالف است" ، اما در نهایت او می خواهد که کمپ بخواهد "آنچه را که او فکر می کند درست است" انجام دهد.

کمپ روز دوشنبه اعلام کرد: "با توجه به داده های مطلوب ، آزمایش های پیشرفته و تأیید متخصصان مراقبت های بهداشتی ، به سالن های بدنسازی ، مراکز بدنسازی ، کوچه های بولینگ ، استودیوهای هنری بدن ، آرایشگران ، آرایشی و بهداشتی ، طراحان مو ، هنرمندان مراقبت از ناخن ، زیبایی شناسان ، مدارس مربوطه اجازه می دهیم. و ماساژ درمانگران برای بازگشایی درهای خود در این جمعه. "

فرماندار گفت که این مشاغل قادر به مدیریت موجودی ، برخورد با حقوق و دستمزد و مراقبت از موارد اداری نیستند در حالی که ما در جای خود پناه می بریم.

براساس گزارش وضعیت روزانه وزارت صحت عامه در ایالت جورجیا ، 22،695 مورد تأیید شده از رمان ویروس و 904 مرگ و میر وجود دارد .

"Between The World and Me" آتلانتا Premiere
اتلانتا ، جورجیا - 22 اکتبر 2019: Keisha Lance ، شهردار آتلانتا در حین نمایش برتر "بین جهان و من" آتلانتا در 22 اکتبر 2019 در سالن سمفونی آتلانتا در آتلانتا ، جورجیا روی صحنه می رود. (عکس از پاراس گریفین / گتی ایماژ)
پاراس گریفین / گتی
درخواست چاپ مجدد و مجوز ، ارسال تصحیح یا مشاهده دستورالعمل های ویرایش

هفته های آینده رعد و برق ، فرشتگان آبی برای استقبال از کارگران کوروی ویروس از نیویورک پرواز می کنند


https://www.newsweek.com/racist-text-message-sent-atlanta-mayor-over-pandemic-probed-attorney-general-1500238
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.