با انفجار روشهای فاز جامد ترکیبی ، دسترسی به اطلاعات به یکی از موانع اصلی پیش روی یک شیمی دان مصنوعی

۲۰۷ بازديد

با انفجار روشهای فاز جامد ترکیبی ، دسترسی به اطلاعات به یکی از موانع اصلی پیش روی یک شیمی دان مصنوعی تبدیل شده است که در حال بررسی روش ترکیبی برای یک مسئله شیمی دارویی است. شاخص ترکیبی پاسخی برای این مسئله است. این مجموعه روش ها از منابع اولیه دسترسی سریع و راحت به تغییرات مصنوعی قابل اعتماد و همچنین اطلاعات مربوط به پیوند دهنده ها و روش های تحلیلی را فراهم می کند. قبل از هر روش ترکیبی ، بخشی تحت عنوان "نقاط مورد علاقه" ارائه می شود که نقاط قوت و ضعف مطالعات مختلف را برجسته می کند. این شاخص همچنین شامل استفاده از سنتز مبتنی بر محلول برای تولید تنوع مولکولی است.

  • سازمان یافته برای بازیابی سریع اطلاعات منتشر شده در مورد طبقات تحولات مصنوعی ، پیوند دهنده ها و روش های تحلیلی
  • به عنوان یک کتابچه راهنمای آزمایشگاهی برای شیمی دانها استفاده می شود
  • شامل فصلی در مورد پیوند دهنده ها برای کمک به انتخاب استراتژی پیوند دادن
  • در مورد نقاط قوت و محدودیت روشهای مختلف بحث می کند
  • شامل یک شاخص ساختاری است که تغییرات گروه عملکردی را در سنتز فاز جامد نشان می دهد

روش ترکیب عکس ها با Pic Stitch در آیفون

اگر کاربر آیفون هستید ، باید به این قسمت توجه کنید. ما به شما نمی گوییم ، از فتوشاپ برای ترکیب تصاویر در کامپیوتر استفاده کنید. در عوض ، ما یک برنامه کاربردی آسان به نام Pic Stitch را برای ترکیب عکس ها به طور مستقیم بر روی آیفون به شما معرفی می کنیم .

Pic Stitch ، یکی از محبوب ترین برنامه ترکیب تصاویر برای ترکیب دو یا چند عکس در آیفون است . این برنامه با طراحی ساده و ویژگی های ویرایش قدرتمند ، به شما این توانایی را میدهد تا به سرعت عکس های خود را شگفت انگیز کنید. علاوه بر این ، با تصاویر و فیلم ها به خوبی کار می کند. پس از ترکیب عکس ها ، می توانید آنها را به راحتی در شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود از جمله فیسبوک ، توییتر و اینستاگرام به اشتراک بگذارید. ابتدا باید آن را از App Store نصب کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.