هفته های آینده رعد و برق ، فرشتگان آبی برای استقبال از کارگران کوروی ویروس از نیویورک پرواز می کنند

۳۱۷ بازديد
هفته های آینده رعد و برق ، فرشتگان آبی برای استقبال از کارگران کوروی ویروس از نیویورک پرواز می کنند
وخه تظاهرات پرواز، فرشتگان آبی و تاندربردز، بیش از به پرواز دو از بزرگترین شهرستانها نیوجرسی هفته آینده به خط مقدم افتخار کوروناویروس پاسخ دهندگان و کارگران ضروری است، نیروی هوایی ایالات متحده روز شنبه اعلام کرد.

پس از یک هفته عدم اطمینان درباره زمان وقوع نمایش ها ، پروازهای مشترک برای نیوورک و ترنتون و همچنین نیویورک سیتی و فیلادلفیا در تاریخ 28 آوریل انجام شد.


"ما واقعاً هیجان زده ایم تا با ادای احترام در سراسر کشور به زن و مردی که از اجتماعات خود در امان هستند ، با همتایان نیروی دریایی خود به آسمان برویم." سرهنگ جان کلدول ، نیروی هوایی ایالات متحده ، تاندربرد 1 و فرمانده مأموریت برای پرواز در بیانیه ای گفت. "ما امیدواریم که به آمریکایی ها نمایش عجیبی از عزم آمریکا بپردازد که به کسانی که در خط مقدم مبارزه با COVID-19 خدمت می کنند ، افتخار می کند."

منابع CORONAVIRUS: ردیاب نقشه زنده | مشاغل باز است | صفحه نخست

پرواز نیروی هوایی اعلام کرد پروازهای پرواز Newark و New York City ظهر و حدود 32 دقیقه طول خواهد کشید و پرواز پروازی ترنتون از ساعت 1:45 دقیقه آغاز می شود و حدود 10 دقیقه ادامه خواهد داشت. پرواز پرواز فیلادلفیا از ساعت 2 بعد از ظهر آغاز می شود و حدود 20 دقیقه به طول می انجامد.



مقامات گفتند که ساکنان در طول مسیر پرواز می توانند با عبور هواپیما از بالای هواپیما ، به همراه دید 12 هواپیمای پرقدرت که در شکل دقیق پرواز می کنند ، انتظار چند ثانیه صدای جت را داشته باشند.

نیروی هوایی اعلام کرد مردم قادر خواهند بود از خانه های خود جت ها را ببینند و از آنها تشویق شده است که به تعداد زیاد جمع نشوند تا نمایش های هوایی را تماشا کنند.

متشکرم که به ما اعتماد کردید تا روزنامه نگاری را که می توانید به آنها اعتماد کنید فراهم کنید. لطفاً با یک اشتراک داوطلبانه از NJ.com را پشتیبانی کنید .

ممکن است به کریس شلدون در csheldon@njadvancemedia.com برسید .


توجه به خوانندگان: اگر چیزی را از طریق یکی از لینک های وابسته ما خریداری کنید ، ممکن است یک کمیسیون کسب کنیم.

در اطراف وب

Hostinger با Google Cloud Platform مشارکت دارد


https://www.nj.com/coronavirus/2020/04/thunderbirds-blue-angels-will-fly-over-nj-next-week-to-hail-coronavirus-workers.html

5 روش ساخت یویو (پارچه ای زیبا و ساده)

یویو تزئین شده نهایی

5 روش درست کردن گل های پارچه ای یویو:

درست کردن گل های پارچه ای یویو راهی برای صرفه جویی در دورریزهای پارچه ای است. شما می توانید این گل های پارچه ای را روی لحاف، بالشت، لباس و حتی بعنوان لوازم تزیینی مورد استفاده قرار دهید.

در این قسمت 5 روش برای درست کردن یویوهای پارچه ای زیبا و ساده را به شما آموزش می دهیم.

1- ساخت یویو پاپیونی ساده

گام اول

ابتدا با پرگار یا یک جسم گرد، یک دایره روی پارچه ی مورد نظر خود بکشید و آن را برش بزنید. اندازه ی دایره باید دو برابر یویوی مورد نظر بعلاوه ی نیم سانت جای دوخت باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.