وقتی کشتی اسقف برای یک روز در سواحل جزیره ای دورافتاده توقف کرد، اسقف

۲۱۰ بازديد
وقتی کشتی اسقف برای یک روز در سواحل جزیره ای دورافتاده توقف کرد، اسقف تصمیم گرفت از زمان خود نهایت استفاده را ببرد. او در امتداد ساحل قدم زد و با سه ماهیگیر روبرو شد که در حال نصب تور بودند. آنها در گویش خود به اسقف توضیح دادند که مبلغان آنها را غسل تعمید داده اند. آنها با افتخار به یکدیگر اشاره کردند و گفتند: ما مسیحی هستیم.

اسقف خوشحال شد، اما سپس پرسید که آیا ماهیگیران می توانند برای پدر ما دعا کنند؟ آنها در مورد آن نشنیده بودند. این موضوع اسقف را شوکه کرد.

اما اگر نماز بخوانی چه می گویی؟

«ما چشمان خود را به سوی بهشت ​​برمی‌داریم و دعا می‌کنیم: ما سه نفریم، شما سه نفر هستیم، به ما رحم کنید». بنابراین او تمام روز را صرف آموزش دعای پدرمان به آنها کرد. صبح روز بعد صیادان دعا را بی عیب و نقص خواندند.

چند ماه بعد، کشتی اسقف دوباره از جزیره آنها گذشت. اسقف با خواندن نماز عصر بر عرشه کشتی قدم گذاشت. در میان تفکر خود، اتفاقاً به دریا نگاه کرد و متوجه نوری در شرق شد. نور نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شد و اسقف با حیرت سه مجسمه را دید که روی آب راه می‌رفتند.

هنگامی که این افراد در دسترس بودند، اسقف دید که آنها سه دوست او هستند. مردان فریاد زدند: «اسقف». "ما خیلی خیلی متاسفیم. دعای زیبایی که به ما یاد داده بودند را فراموش کردیم. لطفاً دوباره به ما یاد بدهید که دعا کنیم.»

اسقف احساس کرد که دستور داده شده است. دوستان برگردید و هر وقت دعا کردید بگویید ما سه نفر هستیم شما سه نفر هستیم به ما رحم کنید.

آنتونیو دی ملو

دعا تبدیل متواضعانه انسان به خداست و او ما را اجابت می کند. متواضع زیرا در دعا آرزوها و رویاهای خود را به عنوان ماهی قرمز به خداوند عرضه نمی کنیم که بلافاصله آنها را برآورده کند. هدف از دعا این است که ما را بهتر کند تا بتوانیم بهتر به او خدمت کنیم. خداوند به دعاهای ما و خواسته های دل ما می داند و از این رو به دعای ما بی نیاز  است. دعا برای ما لازم است. ما در دعا اعتراف می کنیم که به خدا نیاز داریم. به عنوان کودکی که با والدین خود صحبت می کنیم، از طریق دعا به خدا اعتماد می کنیم. دعا ما را برای دریافت کمک خداوند و توجه به اعمال او باز می کند.

عیسی می‌گوید: بخواهید تا به شما داده شود، بجویید تا خواهید یافت، بکوبید تا به روی شما باز شود، زیرا
هر که بخواهد می‌گیرد و هر که بخواهد می‌یابد و برای هر که بکوبد خواهد یافت. باز شد.
آیا در میان شما مردی هست که پسرش از او نان بخواهد، اما سنگی به او بدهد؟ یا اگر ماهی بخواهد ولی شکمش بدهد؟
پس اگر شما که شریر هستید، می‌دانید که چگونه به فرزندان خود هدایای نیک بدهید، چقدر بیشتر پدر شما که در آسمان است به کسانی که از او می‌خواهند چیزهای نیک خواهد بخشید؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.