24 راه برای آماده سازی سایت تجارت الکترونیکی شما برای نوامبر سایبر

۳۰۴ بازديد
24 راه برای آماده سازی سایت تجارت الکترونیکی شما برای نوامبر سایبر
فروش تعطیلات آینده ، فرصت گسترده ای وجود دارد. آیا سایت وردپرس شما برای آن آماده شده است؟

Adobe Analytics تخمین می زند که در سال 2018 جمعه سیاه در فروش آنلاین 6.22 میلیارد دلار فروش داشته است که نسبت به سال قبل 23.6 درصد افزایش داشته است و CBS News گزارش داده است که آمازون بزرگترین روزهای خرید خود را در سایبر دوشنبه و جمعه سیاه ثبت کرده و بیش از 180 میلیون مورد سفارش داده است. در طی پنج روز از روز شکرگذاری تا سایبر دوشنبه (که حدود 7/9 میلیارد دلار در فروش در کلیه خرده فروشان رقم خورده است و آن را به بزرگترین روز خرید آنلاین تبدیل کرده است).

تحلیلگران وال استریت پیش بینی می کنند که تجارت الکترونیکی در طی چند سال دیگر به رشد خود ادامه خواهد داد . پس برای چی منتظری؟ با نزدیک شدن به فصل خرید تعطیلات ، اکنون زمان مناسبی برای آماده سازی سایت وردپرس برای آن است.

نحوه آماده سازی سایت تجارت الکترونیکی شما برای تعطیلات
شما می دانید که چگونه آنها در اوت یا تزئینات کریسمس در ماه اکتبر آب نبات هالووین را بیرون می آورند و فکر می کنید ، "این کار خیلی زود خسته کننده است"؟ خوب ، در اینجا اینگونه نیست. برای برنامه ریزی و آماده سازی سایت تجارت الکترونیکی خود برای تعطیلات ، خیلی زود نیست.

1. با یک افزونه تجارت الکترونیک شروع کنید
افزونه تجارت الکترونیک WooCommerce وردپرس
افزونه تجارت الکترونیک WooCommerce وردپرس
قبل از انجام هر کار دیگری ، اطمینان حاصل کنید که سایت وردپرس شما یک افزونه قابل اعتماد و کاملاً برجسته تجارت الکترونیکی دارد. تعطیلات یک زمان کافی استرس زا خواهد بود ، بنابراین هرچه کنترل بیشتری بر فروش سایت خود داشته باشید ، حرکت در آن آسان تر خواهد بود.

WooCommerce یک افزونه خوب است که اگر قبلاً آن را ندارید ، نگاهی بیندازید. با فروشگاهی که بر روی یک پلت فرم تجارت الکترونیکی مانند WooCommerce ساخته شده است ، می توانید تعدادی از نکات دیگری را که در زیر گنجانده ام ، مانند مواردی مانند نظارت بر سبد خرید ، دروازه های پرداخت ایمن ، ارتقاء محصولات مرتبط ، کوپن های تخفیف و کارت های هدیه ، و سایر موارد غیرقانونی یادداشت کنید. بیشتر.

اگر می خواهید پلاگین های تجارت الکترونیک اضافی را تحقیق کنید ، در اینجا گزینه های دیگری از WooCommerce آورده شده است .

2. از دروازه پرداخت مطمئن استفاده کنید
این هیچ پنهانی نیست که چقدر فصل تعطیلات برای فروشندگان آنلاین تبدیل شده است. بنابراین ، تصور اینکه هکرها در انتظار نیستند ، امیدوارند که هرچه بیشتر وب سایتها و اطلاعات خصوصی مشتریان در حالی که مشغول فروش هستید ، سرگرم شوند ، دشوار است. یک راه برای خاموش کردن این حملات استفاده از یک دروازه پرداخت مطمئن و مطمئن است .

3. دریافت گواهینامه SSL
آدرس اینترنتی وب سایت ایمن
حتی در مورد خرید آنلاین فکر نکنید تا اینکه آدرس وب سایت شما با https شروع شود.
راه دیگر برای تقویت امنیت در روزهای تعطیل؟ یک گواهینامه SSL دریافت کنید و یک لایه دیگر رمزگذاری را به سایت خود بدهید تا هکرها را از دسترس خارج کنید و به مشتریان اطلاع دهید که برای حفظ امنیت آنها ، سعی و تلاش خود را انجام می دهید. در حقیقت ، اگر سایت شما از SSL استفاده نمی کند ، نباید بصورت آنلاین بفروشید.

4- با CDN سرعت و ایمن بگیرید
در حالی که به آن مشغول هستید ، احتمالاً باید به دنبال دریافت CDN باشید . این به طور معمول چیزی است که من برای وب سایت هایی با سطح جهانی توصیه می کنم ، اما CDN در این دوره از سال که سرور شما تحت فشار زیادی قرار می گیرد ، مفید خواهد بود. سرعت و امنیت اضافی هرگز چیز بدی نیست. CDN نه تنها با بارگذاری سریع تصاویر و فایلها عملکرد را بهبود می بخشد ، بلکه می تواند با کاهش پهنای باند و هزینه های انتقال داده نیز در هزینه شما پس انداز کند. به همین دلیل حتی افزونه های Smush و Hummingbird رایگان ما دارای یک CDN درست و همچنین خدمات میزبانی ما هستند .

5- از افزونه Caching استفاده کنید
پلاگین ذخیره نیز کمک به سایت خود در حال اجرا در شکل اوج هر چقدر شلوغ آن را در جمعه سیاه، سایبر دوشنبه می شود، و یا در طول خرید در آخرین لحظه در ماه دسامبر.

6. استرس-سایت خود را آزمایش کنید

قبل از رسیدن نوامبر ، من به شدت پیشنهاد می کنم محدودیت های سرور خود را تست کنید. حتی اگر تجزیه و تحلیل های شما از سال گذشته شاهد افزایش عمده ترافیک نیستند ، این بدان معنا نیست که سایت شما در این فصل تعطیل از آنها صرفه جویی نمی شود - به خصوص اگر تجارت خود را با موفقیت انجام دهید.

بنابراین ، آنچه را که اکنون می توانید انجام دهید تا سایت خود را برای افزایش ترافیک آماده کنید . آن را با ابزاری مانند Load Impact تست کنید و در صورت نیاز به افزایش پهنای باند با میزبان وب خود کار کنید.

7. تصاویر خود را بهینه کنید
افزونه بهینه سازی تصویر را برای وردپرس Smush کنید
Smush: افزونه بهینه سازی تصویر وردپرس رایگان.
اگر تعداد زیادی از تصاویر محصول را در سایت خود دارید ، یکی از راه های کاهش بار روی سرور شما - در هر زمان از سال - فشرده سازی تصاویر است. افزونه ای مانند Smush از این امر مراقبت می کند.

8. موبایل را فراموش نکنید
صفحه تست تلفن همراه Google
صفحه تست تلفن همراه Google.
گزارش Adobe Digital Insights از سال 2016 نشان داد :

50٪ بازدید کنندگان وب سایت ها در ماه های نوامبر و دسامبر با استفاده از رایانه رومیزی این کار را انجام دادند ، 41٪ از تلفن هوشمند و 9٪ نیز در تبلت استفاده می کردند.
69٪ از فروش های انجام شده در طی این دو ماه َ


WordPress Themes قالب وردپرس خطرات ناشی از آلودگی متقابل سایت و نحوه پیشگیری از آن
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.