سیستم های پیشرفته و پرینت سه بعدی و نانوسیستم ها برای تحویل دارو و مهندسی بافت

۲۷۶ بازديد
سیستم های پیشرفته و پرینت سه بعدی و نانوسیستم ها برای تحویل دارو و مهندسی بافت ، پیچیدگی های نانوساختارها و سیستم های چاپی سه بعدی را از نظر طراحی آنها به عنوان داروهای تحویل دارویی یا مهندسی بافت ، ارزیابی های بیشتر آنها و کاربردهای متنوع بررسی می کند. این کتاب جدیدترین پیشرفت ها در سیستم های نانوسیستم و سیستم های چاپ سه بعدی را در مورد کاربردهای دارویی و مهندسی بافت برجسته می کند. این بحث در مورد همگرایی تولید بیولوژیکی با فناوری نانو ، ساخت یک آرایش بیولوژیکی قابل تنظیم جهت ارتقاء بازسازی بافت ، همراه با پتانسیل تحویل فعال زیستی کنترل شده است. این مباحث دیدگاه جدیدی را برای دانشمندان علوم زیستی و دانشمندان داروسازی ارائه می دهد.
  • نشان می دهد که چگونه از فناوری نانو و چاپ سه بعدی برای ایجاد سیستم هایی باهوش ، بیومتریک و قابل تنظیم برای بیمار استفاده می شود.
  • به بررسی نسل فعلی دستگاههای پزشکی چاپی سه بعدی نانوساختار می پردازد
  • چالش های مهم استفاده از نانوسیستم های چاپی سه بعدی برای تولید داروهای جدید را ارزیابی می کند
  • با حرکت به سمت قرن بیست و یکم ، صنایع مجبور می شوند از "بهره وری بالا و دقت بالا" به "فناوری هوشمندانه تر و انسانی گرا" تبدیل شوند. این جلد وضعیت موجود هنر تولید / مهندسی دقیق را نشان می دهد و مناطقی را نشان می دهد که کارهای بعدی در آن انجام می شود.
  • پیشرفت در علوم هوانوردی ، جلد 2 شامل جلسات اولین کنگره بین المللی در علوم هوایی است که در سپتامبر 1958 در مادرید ، اسپانیا برگزار شد. این کتاب شامل مقالات نظرسنجی و کمک های اصلی است که در مورد مشکلات رایج در هوانوردی و فناوری فضایی بحث می کند. در این مقاله مقالاتی جالب ارائه شده است که به مباحث مربوط به مشکلات اساسی در طراحی هواپیما با کنترل لایه مرزی برای حفظ جریان چند لایه می پردازد. تحولات در تحقیقات جریان hypersonic. ساختارها و مواد برای طول عمر محدود. و روشهای پیشران در فضانوردی مهندسین هوانوردی و دانشمندان در زمینه های متفقین ، این کتاب را ارزشمند می یابند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.