دانلود کتاب دعا نويسي قديمي رايگان دعا نفس تعمید دهنده است. گاهی اوقات از آن به عنوان

۲۱۱ بازديد
دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان دعا نفس تعمید دهنده است. گاهی اوقات از آن به عنوان کار باپتیست یاد می شود. در مورد کار چنین است که برای یکی ممکن است چیزی آزاردهنده و دست و پا گیر باشد که تا حد امکان باید از آن اجتناب کرد، اما دیگری مانند آب به آن نیاز دارد و دوباره و دوباره آن را پیدا می کند. نماز دم و بازدم است. اما برای بسیاری از مردم، دعا فقط بازدم است:دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان آرزوهایشان تکان داده می‌شود، خداوند «میزی است، خود را بپوشان» و او باید به آن خواسته‌ها پاسخ‌های دقیق بدهد - همان طور که می‌خواهند. اما برای اکثر مسیحیان، دعا هم دم و هم دم است، یعنی گوش دادن به پاسخ های خداوند.

مارتین لوتر در مورد نماز چه گفته است؟ کتاب مقدس در مورد دعا چه می گوید؟

لوتر گفته است که دعا کردن خوب و زیبا است،دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان اما گوش دادن به آنچه خدا به شما می گوید وقتی داستان خود را به او می گویید حتی بهتر و زیباتر است. فکر می‌کنم خیلی‌ها دارند اینجا از هم جدا می‌شوند و خدا را خاموش می‌کنند. حداقل آنها فکر می کنند که آنها موفق خواهند شد. لیست آرزوهاتو بخون و بعد...خدایا خفه شو.

کتاب مقدس از دعا به عنوان چیزی بسیار طبیعی صحبت می کند. بخشی از کتاب مقدس دعا است. اگر مثلاً مزامیر را بگیریم، آنها هستند. در بسیاری از بخش‌های دیگر کتاب مقدس نیز دعاهای زیادی برای خدا در موقعیت‌های مختلف وجود دارد، و از کتاب مقدس کاملاً واضح است - و لوتر اغلب بر این موضوع تأکید می‌کند - که شکرگزاری در دعا بسیار مهم است. دعا تقریباً همیشه باید شامل تشکر باشد. کمی جست‌وجو، تفکر می‌خواهد. برخی از مردم فوراً به آنجا می‌آیند - برخی فقط در خیابان‌ها: یکی از اعضای کلیسا به من گفت که چگونه یکی از آشنایان از او پرسیده بود که در آنجا به کلیسا چه می‌رود و از خدا پرسیده بود. گفت: اندکی فکر کردم که چه دعایی می کنم و بعد به او گفتم که اگر دیگر چیزی نخواهم با دیگران به آنجا می روم تا از او تشکر کنم.

آیا انسان اصلاً می تواند به خدا روی آورد؟ شاید این خودخواهی است؟ چرا به انسان توانایی دعا داده شده است؟

اما خداوند فرموده است که انتظار دارد انسان به او روی آورد. او می خواهد با مخلوق خود در ارتباط باشد. یک سوال دیگر را می‌توان کنار گذاشت: آیا انسان می‌تواند با پدر زمینی‌اش صحبت کند یا باید صبر کند تا پدر اجازه کتبی بدهد، با مهربانی سر تکان دهد، بد فریاد بزند، یا اعلام کند چه چیزی اشتباه است یا اشتباه؟ دعا یک رابطه است.دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان نفس می کشد. وقتی تنفس قطع شود، از نظر روحی خفه می شوید. خدا را می شود تا بی نهایت مواخذه کرد، اما آخرش پچ پچ پوچ است، باید با او ارتباط برقرار کرد.

دعا اگر شامل شکر باشد نمی تواند خودخواهانه باشد. البته اگر مثل کمی تشکر باشد، اما واقعا به چیز دیگری نیاز دارید، ممکن است خودخواهانه باشد. و اگر همیشه فقط به خاطر چیزهایی که دارید تشکر کنید، و اگر آدم خوبی باشید، ممکن است خودخواه شوید. در مشرق می گویند نه چیز خوبی است که احمق نتواند احمق شود و نه چیز بدی که نیکوکار از آن بهره نگیرد. البته نماز می تواند خودخواهانه باشد، اما نماز به خودی خود چیزی نیست که در ابتدا به معنای خودخواهی باشد. این در مورد ایجاد و حفظ یک رابطه است و همچنین می توان گفت که برای حفظ یک رابطه ضروری است.

هنوز هم توانایی نماز به انسان داده می شود تا فراموش نکند در این دنیا تنها نیست. اینکه او دلیلی برای تشکر از کسی دارد، از کسی راهنمایی می خواهد، از هیئت مدیره می خواهد که به کسی وابسته است،دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان شاید مستقل نباشد.

با دعایمان چه چیزی را نشان می دهیم؟ چرا دعا کنیم؟ به هر حال خدا همه چیز را می داند...

ما با دعایمان چیزی را مستقیماً نشان نمی دهیم، اما این همان چیزی است که تکرار می کنم - وقتی گفته می شود که شخص از طریق تعمید مسیحی می شود و در عشاق باقی می ماند، من می گویم که از طریق اشتراک و دعا. اگر این ارتباط قطع شود... اگر می‌خواستم رابطه‌ام با خدا را آزمایش کنم، اولین سؤالی که می‌توانم بپرسم این است که آیا دعا می‌کنم؟ و ثانیاً آیا برای دعاهای آموخته شده ای که دیگر به معنای آنها فکر نمی کنم ناله می کنم یا از صمیم قلب پشت آن هستم.

به هر حال خدا همه چیز را می داند ... بله، مامان به هر حال همه چیز را می داند، اما به دلایلی هنوز به سراغ او می رویم و می خواهیم و تشکر می کنیم و .... برای یک رابطه ضروری است که ما دعا کنیم: با خدا صحبت کنیم، در برابر خدا ساکت بمانیم و آنچه را که او به ما می گوید بشنویم.

نماز برای انسان چه معنایی دارد؟ سازماندهی چه کمکی می کند؟

رابطه. افراد زیادی در این دنیا هستند که از تنها بودنشان شکایت می کنند و سعی می کنند این تنهایی را از بین ببرند، مثلاً با فعال بودن در شبکه های اجتماعی، چهره های خندان را به طرف همه پرتاب می کنند، اما در واقع شاید خودشان گریه کنند. دعا به انسان می دهد که تنها نیست. اینکه او کسی را دارد که با او صحبت کند و کسی دارد با او صحبت می کند.دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان این بسیار مهم است که وجود یا عدم وجود آن می تواند به معنای زنده ماندن یا بیماری کامل باشد - و تعداد ما بسیار زیاد است. شما مریض می شوید زیرا خود را کاملاً در این دنیای عظیم، پر حرف، چشمک زن و غوغا تنها می بینید.

دعا به سازماندهی تفکر ما کمک می کند. بسیاری از افسانه ها می گویند که در مقطعی فرد این فرصت را دارد که سه آرزوی خود را بیان کند. و سپس اغلب به شما اخطار می دهند ... استالکر، برای مثال، همچنین به شما هشدار می دهد که اگر با آرزوی خود به آنجا رفتید، به این فکر کنید که آیا این خواسته شماست یا خیر. قبل از دعا، دنیای فکری خود را سازماندهی کنید: به شکر و دعای شما فکر کنید. اگر بعضی چیزها را فرموله کرده باشید و کلمات را مرتب کرده باشید - فکر و گفته - پس شاید چیزی خود به خود درست شود. شاید زمانی که شروع به فرمول‌بندی آن می‌کنید و ناگهان متوجه می‌شوید که چقدر احمقانه است، برخی نیازها از بین برود. چقدر احمقانه است چیزی که فکر می کنی به شدت به آن نیاز داری. مطمئناً به سازماندهی درختان به اصطلاح خواسته های ما کمک می کند - شاید ما به درخت نیاز نداریم، اما فقط به یک یا دو چیز نیاز داریم. و اگر آنها خوب باشند، همه چیز خوب خواهد بود. این مانند یک پازل یا جدول کلمات متقاطع است - وقتی یکی از کلمات مورد نیازمان را در آنجا به دست می آوریم، بقیه به تنهایی ادامه می دهند. این کلمه آنقدر طولانی است که ستاره لازم را به دیگران می دهد و همه چیز ادامه دارد.

آیا نماز وسیله ای برای تقویت ایمان شماست؟

قطعا.

آیا می شود نماز را اشتباه خواند، با نمازگزاران به «راپا» رفت؟ هنگام نماز از چه چیزهایی باید پرهیز کرد؟

شما می توانید وارد راپا به اصطلاح شوید. می توان در دعاهای خود شروع به تعلیم خدا کرد، می توان در دعا شروع به طعنه زدن به خدا کرد. پسری از اوریسار در یک کلاس دینی وقتی از او پرسیدم که آیا مسیحی را دیده یا نه، به من پاسخ داد. پرسیدم آنها چه هستند؟ سپس روی نیمکت رفت، چشمانش را بست، انگشتانش را به سمت او قلاب کرد و شروع به فریاد زدن چیزی در مقابلش کرد و فریاد زد: «ببخش، بده، بده!»، دستانش را به سمت او خاراند. درک او از مسیحیان این بود که آنها دائماً از خدا چیزی می خواهند.

بنابراین اگر برای چیزی دعا کنید یا فقط زمانی که مشکلی وجود دارد دعا کنید ممکن است خراب شود. اگر نماز را چرخه‌ای می‌کنید و بین نوبت‌ها وقفه‌های بسیار طولانی وجود دارد، تمرین نخواندن می‌کنید. و وقتی زندگی شروع به بدی کرد، وقتی دیگر هیچ دکتری کمکی نمی‌کند، به دعا می‌افتی. در آن لحظات، می توانید سر به دیوار بدوید. دعاها را مثل نخود به دیوار بیندازید، عقب می افتند. شما دیگر نمی دانید آنها به کجا می روند، زیرا دیگر نمی دانید او کجاست. شما عادت ندارید با او ارتباط برقرار کنید. شما او را نمی شناسید.

آیا محدودیتی برای درخواست وجود دارد؟

در کتاب مقدس محدودیت هایی برای دعا وجود دارد. عیسی قبل از اینکه شروع به توضیح یا تعلیم شاگردان پدر ما به شاگردانش کند اینها را می گوید. در نماز زیاد پچ پچ مکن، فکر نکن چون خوب یا خوب صحبت می کنی شنیده می شوی. خیلی ها می گویند نماز را خوب نمی خوانند. می پرسم چرا نمره درس ادبیات همیشه سه بود. برای نجات در بهشت ​​بیا! چون سه تا استونیایی داشتم نمیتونم با مادرم حرف بزنم؟! من به کسی این نوع حماقت را نمی گویم. صحبت احمقانه در دهان.

سپس او خواهد گفت که وقتی دعا می کنی، داخل کمد خود شو و در را ببند، و پدرت که تو را می بیند، تو را خواهد شنید. شاید از دعای خود بازی نسازید.
پس محدودیت در اینجا این دو چیز و نیم است:دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان اولاً پرحرفی، پرحرفی در نماز، ثانیاً ظاهر شدن، نماز را مانند دیگران نشان دادن - از گوشه چشم می توان دید که عمه ها چگونه گریه می کنند. من در یک جلسه دعا در یک کلیسای آزاد بودم که در آن روحانی دعا می کرد و در عین حال دائماً به شیشه ها نگاه می کرد تا ببیند نیمی یا فقط یک چهارم حضار گریه می کنند و سپس رو به وینچ کرد. این دعا نیست. این یک بازی و دستکاری مردم است.

خود عیسی برای دعا دعا می کند. اینطور نیست که «جور دیگری انجامش می‌دهم، اینجا وسط پنج هزار می‌ایستم، دست‌هایم را به آسمان بلند می‌کنم و با صدای بلند شروع می‌کنم به صحبت کردن»، بلکه او دائماً برای نماز می‌رود. او از پنج هزار به کوه می رود تا تنها نماز بخواند. در باغ جتسیمانی فقط سه نفر نماز می خوانند و به خواب می روند. این کاملا با خدای خود خلوت است.

اینها برخی از محدودیت ها هستند. و من خودم فکر کرده ام که ممکن است محدودیت هایی در کلید امروز وجود داشته باشد. از من پرسیده اند که اگر نماز بخوانم و در یک مکان شلوغ باشم چه می شود... وقتی به عنوان یک روحانی به جشن تولد کسی می روم، وقتی مهمانی ها یک تکه گزش نزدیک دهانشان باشد یا قبلاً شخصی از قبل به جشن تولد کسی می روم، هرگز شروع به سرفه نمی کنم. یادش می‌آید، و من می‌گویم که ما مثل خوک‌ها غذا نمی‌خوریم، و چون من اینجا هستم، ما هم داریم نماز می‌خوانیم. آن وقت همه خجالت می‌کشیدند که قبلاً غذا می‌خوردند و عده‌ای از اینکه من در زندگی آنها دخالت می‌کردم عصبانی بودند. خلاصه - من با آداب و رسوم به صومعه خارجی نمی روم. من نمازی را به کسی تحمیل نمی کنم. من همچنین توصیه می کنم که مثلاً وقتی مردم به جلسات تشییع جنازه می آیند، بپرسم که آیا بالاخره می توانیم برای آن مرحوم و همچنین برای کسانی که در سختی زندگی می کنند دعا کنیم؟ نماز را نمی توان بر دیگران تحمیل کرد. ممکن است بپرسید "آیا می خواهید ..." به عنوان یک روحانی، اغلب از من می خواهند بگویم: "لطفا دعا کنید!" و بعد انجام می دهم، اما طوری عمل می کنم که دیگران خجالت نکشند. نه به خاطر «سال‌ها زندگی هدفمند»، بلکه به خاطر یک روحانی که ادب را بلد نیست و به زبان کنعانی خود صحبت می‌کند.

چگونه در دعا به خدا روی آوریم؟

شرایط خاصی وجود دارد که باید خودجوش رفتار کنیم، جایی که امکان انتخاب یک مکان آرام وجود ندارد. گاهی اوقات دردسر، درد و بدبختی واقعی وجود دارد. سپس چشمانمان را می بندیم و در نماز سکوت می کنیم. آن وقت دیگر وقت جدایی نخواهیم داشت. اما موقعیت های دیگری وجود دارد که می توانیم از هم جدا شویم، جایی که می توانیم یک نمازخانه به اصطلاح آماده کنیم. برای روی آوردن به خدا تمرکز لازم است. آزمایش فایده ای ندارد. برخی از زنان موفق می شوند هفت کار را همزمان انجام دهند، و من همیشه از این شگفت زده می شوم: آنها گوش می دهند، به سرشان ضربه می زنند، زبان یاد می گیرند، تمشک ها را می چینند، و برای کودک فریاد می زنند که چه کاری باید انجام دهد، اما معمولا مردان این کار را انجام می دهند. یک کار در یک زمان یا هیچ کاری انجام ندهید. . اما نماز مستلزم یک چیز در یک زمان است. یافتن مکان مناسب زمان می برد. این قطعا برای من یک اولویت است.

به عنوان یک لوتری برای چه کسی دعا کنم؟ فقط به خدا، یا به عیسی، مریم باکره، روح القدس یا مقدسین؟

ما اکنون سال مریم را داریم، اما به عنوان یک لوتری، اصرار دارم که فقط به خدا دعا کنیم. به خدا از طریق عیسی مسیح. ما نباید دنبال واسطه یا زن باشیم. عیسی به ما آموخته است که به عنوان پدر آسمانی خود به خدا روی آوریم، یا بگوییم «آبا» یا پدر. ممکن است در استونیایی بسیار عجیب به نظر برسد - چگونه به خدا پدر بگوییم ... - اما این کلمه بسیار مورد علاقه است. این یک کلمه واقعاً گرم در مورد بابا است.

وقتی عیسی اینگونه به ما یاد می دهد، به ما نمی آموزد که همیشه خدا را آزار ندهیم، او باید مهمترین کارها را انجام دهد، اما به گرمی به ما توصیه می کند که با او ارتباط برقرار کنیم، با آهنگرها و مشروبات الکلی و چیزهای دیگر برخورد کنیم. شخص دیگری... این روش کاتولیک ها و ارتدکس ها است و خداوند در تعلیماتشان با آنهاست. بیایید لوتری بمانیم و خود را به خدای سه گانه محدود کنیم و به نام عیسی مسیح دعا کنیم.

 هیچ کلمه دعایی را نباید جستجو کرد یا برای دعا آماده کرد. با این حال، دعاهای آنها اغلب پیش پا افتاده و ضعیف به نظر می رسد، به خصوص وقتی که مثلاً با نماز صبح ERR با دعاهای دکتر توماس پل یا سایر معلمان ما که درست، دقیق و مهم هستند مقایسه می شود. به همین دلیل است که هنوز هم می‌خواهم بتوانم خودم بهتر دعا کنم. چگونه می توان به این امر دست یافت؟

فقط بگوییم که اگر به یکی از این دعاهای جدی گوش دهید، ممکن است دعای شما واقعاً بی اهمیت، ضعیف، عجیب و کودکانه به نظر برسد. اما باور کنید، حتی این افراد نیز تا به حال شروع به دعا برای خود کرده اند و در سال ها یا دهه ها به چنین دعاهایی رسیده اند. و اگر آن دعاها را مثلاً برای رادیو یا کتابی تهیه کرده باشند، با این که هر روز نمازمان را بخوانیم، فرق می کند. آن وقت می‌توانیم بگوییم شاید رفتن به مدرسه منطقی نباشد، اما فقط کتاب‌های کلاس یازدهم را بخوانید و خودتان مطالعه نکنید. به مردم توصیه می کنم به جای حمایت از کودکانه بودن دعاهایم و تکرار دعای کتبی دیگران راه خودشان را بروند و خودشان به اعماق برسند.

درسته فکر نکنم بتونیم گهگاهی دعای دیگران رو بخونیم و یاد بگیریم. لوتر همچنین نمازهای مختلف مغرب و عشاء را به ما یاد داد و مثلاً من حتی یک نماز مغربی را که مادربزرگم در کودکی به من یاد داد، حساب می کنم. مطمئناً دعاهایی وجود دارد که می تواند سکوی پرشی برای زندگی نماز خود ما باشد. با دعایی که آموخته ایم شروع می کنیم و سپس ادامه می دهیم. همانطور که یک پسر سیاه پوست یک بار دعاهایش را با خدا و احتمالاً نماز عصر مادرش را به خوبی خواند و بعد از مکث کوتاهی گفت: "اما ببخشید، چطوری؟" اجازه ندهیم که بگوییم، "خدای عزیز، من اکنون آنچه توماس پل در دعای سلتیک نوشته یا گفته است را برای شما خواهم خواند." ما می توانیم از آنها استفاده کنیم، اما آنها باید سکوی پرشی باشند،

به عنوان مثال، توماس پل گفته است، و من با او موافقم، که دعاهای رایگانی که از طریق میکروفون در کلیساهای رایگان انجام می شود، همیشه بسیار رایگان نیستند. شما فکر می کنید که آنها خود به خود هستند، اما وقتی آنها را 30 بار در یکشنبه های مختلف از زبان یک مرد می شنوید، احساس می کنید که قرار است دوباره تکرار شوند. یک جمله، یک جمله، یک جمله... پس بهتر از دعای دیگران نیستند. اما بیایید رابطه را گرم نگه داریم! اگر هر روز با خدا صحبت کنید، این حرف ها و افکار جدید را در آن خواهید داشت. این است که وقتی سالی یک بار آن را می بینید، باز هم مثل «بچه ها چگونه زندگی می کنند؟»، «حال همسرتان چطور است؟» است.

شما نباید بدون یادگیری نماز بخوانید. با این حال، این در مورد دعای پدر ما که توسط خود عیسی به ما داده شده صدق نمی کند. آیا این بدان معنی است که اگر کلمات خود را فراموش کنید، می توانید به طور خودکار به دعای پدر ما بروید و همه چیز همچنان گفته می شود؟ باز هم - خدا می داند که به هر حال می خواهیم چه بگوییم ...

آره. دعای پدر ما یا دعای سلتی یا دعای لوتر. این نماز عصر را مادربزرگم به من یاد داد. بعداً معلوم شد که در واقع یک آهنگ شبانه در کتاب ترانه بود. مادربزرگم حتماً آن را آنجا پیدا کرده است، اما یادم نمی‌آید که به من گفته باشد: «این شماره از این کتاب ترانه است.» ناگهان شنیدم که آن را در کلیسا می‌خوانم و متوجه شدم که دارند نماز عصر من را می‌خوانند.

ممکن است به دعای خود برگردید و سپس به دعایی که آموخته اید بروید، آن را بخوانید و از آنجا ادامه دهید. یا اگر کلمه ای برای خود ندارید، خیلی دوست دارید این دعای آموخته را بخوانید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.