شش راه برای تبدیل پیروان رسانه های اجتماعی به مشتری

۳۱۲ بازديد
شش راه برای تبدیل پیروان رسانه های اجتماعی به مشتری
آیا شما از رسانه های اجتماعی خیلی وقت می گذرید اما نتایج کمی را برای تجارت خود به ارمغان می آورید؟

کار زیادی است - درگیر شدن در گروه های Facebook ، تحقیق در مورد هشتگ های مناسب ، پیدا کردن تصاویر منحصر به فرد ، ایجاد محتوای جدید و پاسخ دادن به نظرات. همه می گویند که رسانه های اجتماعی مهم هستند ، اما ، صادقانه ، شما باید هر روز 200 کار دیگر انجام دهید. ممکن است امثال شما رو به افزایش باشد اما توجیه کار اگر تولیدی نباشد کار سختی است.

اما رهبران تجارت به دلایل خوب از رسانه های اجتماعی ستایش می کنند: در صورت استفاده صحیح می تواند بسیار قدرتمند باشد. اضافه کردن چند مرحله اثبات شده ممکن است تمام چیزهایی باشد که برای سرمایه گذاری در کار خود نیاز دارید!

نحوه تولید فروش از رسانه های اجتماعی
دلیل اصلی تبدیل کردن پیروان رسانه های اجتماعی به مشتری ساده است: مردم برنامه ریزی رسانه های اجتماعی را برای خرید باز نمی کنند. آنها به دلایل دیگر فهرست می کنند. این در مورد همه صادق است ، حتی وفادارترین پیروان شما. سخت ترین کار شما جلب توجه آنها نیست بلکه نگه داشتن آن به اندازه کافی طولانی است که آنها هنگام ورود به سیستم ، کاری را انجام دهند که قصد انجام آنها را نداشتند.

وقتی شخصی می خواهد از شما خرید کند ، آنها درست به فروشگاه تجارت الکترونیک شما می روند ، نه توییتر شما.

آیا این بدان معناست که رسانه های اجتماعی نمی توانند فروش ایجاد کنند؟ اصلا. اما به جای فروش مستقیم ، بهترین استفاده از رسانه های اجتماعی است:

1. به عنوان منبع اصلی منجر شود

2. به عنوان مکانی برای درگیر کردن رهبران ، پیروان و مشتریان موجود

سرانجام ، آنها باید آنچه را که می فروشید ، خریداری کنند - و به لطف روشی که با آنها از طریق رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کرده اید ، به فروشگاه شما می روند.

در اینجا شش روش برای تبدیل بیشتر پیروان رسانه های اجتماعی خود به پرداخت به مشتریان ارائه شده است:

1. پیشنهادات مستقیم ارائه دهید
مردم به دلایلی از شما پیروی می کنند و این بدان معناست که آنها نسبت به کل غریبه های مارک شما نسبت به فروش یک غریبه بیشتر پذیرای پیشنهادات فروش هستند. پیشنهادات دهید

فروش نباید فعالیت اصلی اجتماعی شما باشد ، یا توجه مردم را از دست دهید. اما پیروان مخاطب گرم و با علاقه مشترک به آنچه شما ارائه می دهید - عدم دستیابی به آنها یک اشتباه بزرگ است.

صفحه فیس بوک Bloomscape با یک فرصت مسابقه
عکس © https://bloomscape.com/
پیشنهادهای ویژه با زمان محدود را انجام دهید. معاملات با مضامین تعطیل را ارائه دهید. اجرای مسابقات. معرفی محصولات جدید. بهترین فرصت برای فروش مستقیم در رسانه های اجتماعی در صورتی اتفاق می افتد که مشاغل شما محصولات و خدمات روزمره خود را که مردم به آن نیاز دارند بفروشد. اگر آنها پیشنهاد شما را در زمان مناسب ببینند ، احتمالاً پاسخ خواهند داد.

و اگر آنها خریدی انجام دهند ، می توانید بیشترین قدرت رسانه های اجتماعی را برای گسترش دسترسی آنلاین خود داشته باشید - ارتباط بین افرادی که به یکدیگر می شناسند و به آنها اعتماد دارند. اشتراک خرید شما برای WooCommerce فرمت می افزاید یک دکمه به شما پس از پرداخت "متشکرم" صفحه را تشویق خریداران به شبکه های خود را درباره محصول آنها فقط خرید. مراجعه به مشتریان خوشحال یک راه اثبات شده برای افزایش فروش است.

درباره برنامه افزودنی خرید خود بیشتر بیاموزید .

2. تجدید نظر به کسانی که خریداری نمی کنند
رسانه های اجتماعی به طور مداوم از کلیک ، پیمایش ، لایک ، دیدگاه ، نظرات و موارد زیر استفاده می کنند.

این بدان معناست که ارسال ها و تبلیغات شما فقط یک فلاش در دریایی از فعالیت های متوقف شده است که در آن اکثر مردم به صورت غیرفعال با شما درگیر هستند.

بازاریابی به مردم یادآوری می کند که شما چشمشان را گرفتید و به آنها فرصتی دیگر برای خرید می دهید. این یک راه عالی برای ارتباط مستقیم با گروههای کوچک از هدفهای گرم و گرم است.

بازاریابی در فیس بوک بسیار مؤثر است: اغلب نرخ تعامل و درآمد بسیار بالاتر از سایر تبلیغات فیس بوک را ارائه می دهد. برای انجام این کار ، شما باید پیکسل فیس بوک را نصب کنید - یک خط کد که بازدید کنندگان خاص سایت شما را ردیابی می کند تا بتوانید دوباره به آنها در فیس بوک برسید. فیس بوک رایگان برای پسوند WooCommerce به شما امکان می دهد تا به راحتی این کار را انجام داده و تبدیل ، عملکرد تبلیغات و کمپین های بازاریابی را به راحتی ردیابی کنید تا بتوانید بازاریابی اجتماعی را بهینه کرده و درآمد را افزایش دهید. همچنین می توانید ویژگی چت زنده وب سایت خود را با مسنجر پیوند دهید ، بنابراین تاریخچه شما با هر مشتری در سیستم عامل ها حفظ می شود.

درباره WooCommerce درباره Facebook بیشتر بیاموزید .

3. از مطالب موجود برای جلب مردم به وب سایت خود استفاده کنید
بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که پیروان رسانه های اجتماعی را به کلیک در سایت خود بدست آورید. هنگامی که آنها آنجا هستند ، شما توجه بی طرفانه آنها را به خود جلب می کنید. هنگامی که محتوای متنوعی را با فرکانس کافی به اشتراک می گذارید ، در نهایت مشتریان بالقوه چیزی را مشاهده می کنند که باعث می شود آنها را کلیک کنید.

اما در مورد چه چیزی پست می کنید؟ می توانید صفحات موجود خود را مانند:

پست های وبلاگ
محصولات
صفحات سرویس
درباره صفحات
صفحاتی که شما را با رقبا مقایسه می کند
آزمایش رایگان یا سایر پیشنهادات تولید سرب
صفحات فرود
تقریباً هر صفحه در وب سایت شما می تواند پایه و اساس یک پست رسانه اجتماعی باشد. چرا؟ از آنجا که هر صفحه باید چیزی را به مخاطب هدف شما ارائه دهد - راه حل هایی برای یک مشکل ، نکات و استراتژی ها ، توصیف های ویدئویی ، طراحی مسابقه ، فرصتی برای آشنایی با شما و دیدن اینکه چه چیزی شما را متفاوت می کند و همچنین اطلاعاتی مفید مانند سیاست حمل و نقل یا گزینه های عضویت شما. .

4- منابع تجارت برای آدرس های ایمیل
از آنجا که طرفداران شما مخاطبان گرمی هستند ، آنها نسبت به پیشنهادات شما استقبال می کنند. اما دنبال کردن مشاغل در رسانه های اجتماعی بسیار آسان است - و همینطور ناخوشایند است. آنها هنوز به تعهد زیادی عمل نکرده اند. بین دنبال کردن یک تجارت و خرید از آنها فاصله زیادی وجود دارد.

تولید سرب یا ارزان قیمت بسیار کم منجر به بسته شدن این فاصله می شود. آنها باعث می شوند که بدون خرید چیزی ، چند قدم بیشتر به سمت تجارت خود بردارید.

پنجره بازشو در وب سایت Veer با ارائه یک بروشور دیجیتالی در ازای دریافت ایمیل
عکس © https://www.goveer.com/
شما باید آهنرباهای سرب را در وب سایت خود و همچنین در رسانه های اجتماعی ارائه دهید. آنها باید بطور خاص برای مخاطبان هدف شما طراحی شوند ، نه برای عموم مردم. نکته اصلی یک آهنربای سرب موثر - چیزی که مردم آدرس ایمیل خود را برای دریافت به شما می دهند - این است که قول می دهد یک مشکل خاص را حل کند.

مثالها عبارتند از:

کتابهای الکترونیکی
راهنماها
لیست های چک
نظرسنجی
نظرسنجی
وبینارها
فیلم های اختصاصی
دوره آزمایشی رایگان
مسابقات
کاغذهای سفید
مطالعات موردی
هدف هر آهنربای سرب آزاد ساده است: اطلاعات تماس آنها را دریافت کنید. معمولاً ، این به معنای آدرس ایمیل است ، که به شما امکان می دهد تا بطور مداوم با روش های متمرکز بازاریابی و درگیر شدن با سرب را انجام دهید. اگر ایمیل شما را باز کنند ، توجه آنها را دارید. و می توانید دوباره و دوباره ایمیل بفرستید: فیلم ها ، کپی فروش طولانی (که به نظر می رسد موثرتر از کپی فوق العاده کوتاه) ، پیشنهادات ویژه ، معاملات زمان محدود و راه اندازی محصول جدید است.

رسانه های اجتماعی آنها را به در می رساند. ایمیل فروش را می بندد. و این با آهنرباهای سرب شروع می شود ، که می توانید در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.

5- با مخاطبان خود همدلی کنید
پشت همه استراتژی هایی که تاکنون خوانده اید این اصل نهفته است: واقعی باشید.

مردم به دنبال فروش نیستند. آنها به دنبال جواب و راه هایی برای آسان تر یا لذت بردن زندگی هستند. آنها می خواهند از آنها الهام بگیرند ، اوضاع خود را بهبود بخشند ، یا احساس کنند که توسط کسی درک می شود.

نحوه پاسخگویی به نیازهای خود را ارائه دهید و به مشتریان بالقوه برنده شوید. همه جوابهای شما نباید مستقیماً با محصولات شما مرتبط باشد! خود را به عنوان یک مشکل ساز معرفی کنید ، کسی که اصلاً به بهبود زندگی افراد اهمیت می دهد ، نه همیشه فروش خود را انجام می دهد.

برای توسعه محصولات نسل سرب از این فلسفه حل مسئله استفاده کنید. مشکلات خاص را حل کنید ، و راه حل های خود را آسان هضم کنید.

هرچه توانایی و نگرانی خود را در مورد مشکلات پیش روی مخاطبان هدف خود نشان می دهید ، در اقتدار و اعتماد به نفس خود رشد خواهید کرد. به عبارت دیگر ، شما به آنچه که اسطوره بازاریابی ، دان کندی می گوید ، باید هدف هر تجارت باشد برسید: از آفت آزار دهنده جلوگیری کنید و میهمان خوش آمدید شوید.

مردم از مشاغلی که آنها می شناسند ، می پسندند و اعتماد می کنند. آنها از میهمانان خوش آمدید خریداری می کنند.

6. پیگیری کنید!
منجر عالی هستند. مشتریان بار اول بهتر هستند. اما اگر می خواهید تجارت خود را توسعه دهید ، به روابط طولانی مدت با مشتریان نیاز دارید. شما باید یاد بگیرید که چگونه پیگیری کنید.

می توانید با استفاده از تلفن ، ایمیل ، متن ، نامه مستقیم یا پیام رسان فیس بوک پیگیری کنید. پسوند پیگیری شما اجازه می دهد با منجر و مشتریانتان ارتباط برقرار طریق ایمیل، حق را از صفحه WooCommerce خود را. با پیگیری های انجام شده ، می توانید تمام کارهایی را انجام دهید که بیشتر سیستم عامل های ایمیل به شما امکان می دهند - نرخ باز و کلیک را ردیابی کنید ، لیست ایمیل های خود را در گروه های کوچکتر تقسیم کنید و از قبل ایمیل را برنامه ریزی کنید.

همچنین می توانید تاکتیک های تهاجمی تری را امتحان کنید ، مانند ارسال کوپن های شخصی شده که نام گیرنده را بر روی آنها چاپ می کند. اگر یکی از اهداف شما هدایت ترافیک به یک مکان فیزیکی است ، این یک استراتژی فوق العاده است.

ببینید چه کارهای دیگری را می توانید با پیگیری های انجام شده انجام دهید .

از رسانه های اجتماعی بیشترین استفاده را ببرید
شما کار را گذاشته اید ، اکنون پاداش ها را برداشت کنید. با این شش استراتژی بازاریابی ، امثال خود را به مشتریان وفادار و پیروان گاه به گاه به مسیحیان تبدیل کنید. برای تقویت تلاشهای خود ، از ابزارهای ارزشمندی که WooCommerce در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید.

با برنامه های افزودنی بازاریابی WooCommerce شروع کنید.


این را به اشتراک بگذارید:
فیس بوکتوییترپینترست2
مثل این:
بارگذاری...
6 پاسخ

هلنا
7 فوریه 2020 در 2:05 بعد از ظهر #
نکات عالی! متفاوت از معمول است.


دن مگیل
8 فوریه 2020 در ساعت 12:31 صبح #
ممنون ، هلنا!


الیزا
17 فوریه 2020 در 4:10 بعد از ظهر #
این دومین مقاله آموزنده است که امروز از شما خوانده ام. من آنها را به اشتراک می گذارم!


دن مگیل
17 فوریه 2020 در 8:26 بعد از ظهر #
خیلی ممنون الیزا! خوشحالم که آنها را مفید یافتید!


آنا گادیس
27 فوریه 2020 در 7:45 صبح #
این بسیار آموزنده و مفید است. بیشتر از سایر مواردی که خوانده ام ، دقیق تر است. آنها تقریباً شما را به سمت انجام امور اجتماعی سوق می دهند ، اما من فهمیدم که این فقط دروازه ای برای ورود به سایت شماست. برخی دیگر به آن اشاره می کنند ، اما شما دلیل و چگونگی مؤثر بودن را تفکیک کردید. من ترجیح می دهم که ابتدا با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و با آنها ارتباط برقرار کنم تا اینکه فقط آنها را روی چیزی بفروشم!


دن مگیل
2 مارس 2020 در 10:05 بعد از ظهر #
ممنون ، آنا! دقیقاً درست است - رسانه های اجتماعی ابزاری برای ارتباط عالی است که باعث ترافیک وب سایت شما می شود ، جایی که می توانید با موفقیت بیشتری به افراد برسید و فروش را تبدیل کنید خیلی خوشحالم که این مطلب را مفید یافتید!

نحوه مهاجرت از Magento به WooCommerce (و چرا باید)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.